Mistä johtuu jos perheessä on vain joko tyttöjä tai poikia?
Onko se jotenkin perinnöllistä? Voiko olla niin että miehellä on vain joko " tyttö- tai poikasiittiöitä" ? vai onko se vain tuurista kiinni? Kertokaa joku asiasta oikeasti tietävä. Tämä asia on vaivannut jo kauan ja haluaisin siihen vastauksen...
Kommentit (31)
Joka tarkoittaa että jos siemenet eivät vaihdu usein kiveksissä, on siellä todennäköisemmin elossa kestävämpiä tyttösiittiöitä. Mutta en todellakaan tiedä onko se totta!
Prisman ohjelmassa kerrottiin, että sukupuoleen vaikuttaa 50%:sesti naiselta tuleva perimä tai jokin - kertokaa viisaammat!
pihtarit saa poikia
stressaantuneet naiset taas tyttöjä
oltas ilosia että ne on jompia kumpia, ei siltä väliltä=)
hylkivät esim. poikasiittiöitä.. Tiedä siitä sitten..
" Olen kuullut joskus sellaisen sanonnan, että pihtarit saa poikia.
Joka tarkoittaa että jos siemenet eivät vaihdu usein kiveksissä, on siellä todennäköisemmin elossa kestävämpiä tyttösiittiöitä."
Sanotaan, että tyttösiittiöt ovat poikasiittiöitä sitkeämpiä. Eli jos harrastaa seksiä harvakseltaan, on elossa todennäköisesti " vain" tyttösiittiöitä?
Jos siis munasolu on valmis yhdynnän aikaan, nopeampi poikasiittiö ehtii todennäköisesti paikalle ensin. Jos taas siittiöt joutuvat odottamaan munasolua, poikasiittiöt ehtivät todennäköisesti kuolla ja tuloksena on siis tyttö.
Sanotaan nyt vielä selvyyden vuoksi, että tuo ei ole oma mielipiteeni vaan olen tosiaan kuullut tuon joskus joltakin.
4
Siis pihtarit saavat poikia. Mutta jos pihtaa, on kiveksissä todennäköisemmin tyttösiittiöitä. Eikö silloin siis pihtareille pitäisi syntyä ennemminkin tyttöjä?
Jos tyttösiittiöt elää sen 3-4 vrk...
Mutta edelleen olen varma siitä mitä kuulin, elikkäs puoliksi vaikuttaa myös naiselta tuleva perimä.
Vierailija:
Siis pihtarit saavat poikia. Mutta jos pihtaa, on kiveksissä todennäköisemmin tyttösiittiöitä. Eikö silloin siis pihtareille pitäisi syntyä ennemminkin tyttöjä?
t. 12, joka on mielestään ihan oikeilla jäljillä
PuoletSinusta:
Jos tyttösiittiöt elää sen 3-4 vrk...Mutta edelleen olen varma siitä mitä kuulin, elikkäs puoliksi vaikuttaa myös naiselta tuleva perimä.
PuoletSinusta:
Oisko nää pihtarit kuitenkin naisia tässä tapauksessa?
Jos tyttösiittiöt elää sen 3-4 vrk...
Olen itse siis kuullut saman selityksen ja minuun se meni ihan täydestä... :D
Olette oikeassa, eihän tuo noin voi mennä!
4
alkaa muodostua sukupuolielimet ja tähän (sukupuoleen) vaikuttaa myös naisen perimä.
Fakta!
PuoletSinusta:
alkaa muodostua sukupuolielimet ja tähän (sukupuoleen) vaikuttaa myös naisen perimä.Fakta!
aikaansaa sellaisen ympäristön, mikä jotenkin suosii tietynlaisia siittiöitä ja siten tämä pariskunta saa vain tiettyä sukupuolta lapsia.
En ole ihan varma menikö yksityiskohdat ihan näin, mutta happamuudella tosiaan oli merkitystä asian kanssa. Luin jostain lääketiedelehdestä asiasta.
mistä syystä tulee enmmän vain toista sukupuolta. mutta kenelläkään miehellä ei ole pelkästään vain tyttö- tai poikasiittiöitä.