Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paljon vai vähän opiskelijalle yksiössä opiskelijalta 884 kWh heinä- ja elokuulta?

Vierailija
24.09.2022 |

En osaa tälläistä arvioida. Isohko akvaario kyllä on ja siinä erilaisia lämmittäviä valoja ja pieni lähes jäätymistilassa oleva osio.
Lisäksi sauna ja lattialämmitys pesuhuoneessa- kuivausrumpukin pyörii yhtä mittaa ja pesukone.
Asunto siis 33 neliötä ja kaukolämmitys, saunottua tulee usein ja leivottua.
Akvaariossa vain kasveja mutta kasveja siis kolme tyyppisissä vesistöissä, tämä on ollut lapsesta asti harrastus, nyt sammalia olen pieneen suotytppiseen ekosysteemiin kasvatellut ja nyt talveen ollaan vaipumassa, suollani jopa karpaloita marjoineen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo ihan helvetin paljon

Vierailija
2/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kului elokuussa 66kWh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo TODELLA paljon. Meillä kului heinä-elokuussa kerrostaloneliössä (105 neliötä, 3 asukasta) tasan 400 kWh.

Vierailija
4/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee normaalisti 60-70 kwh/kk.. eli on aivan järjettömästi tuo sun melkein 900.

Vierailija
5/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on. Valoja kannattaa sammutella ja tarkista että jääkaapista ja pakastamista menee ovet kunnolla kiinni.

Meillä tuossa ajassa noin 900-1000 arviolta mutta rivitalo jossa sähkölämmitys ja isosti pihavaloja meillä ja sähköllä lämpiävä kylpytynnyri- terassi on laaja ja kauttaaltaan infrapunalaittein lämmitetty.

Sähkö kuitenkin sellaista että sitä se tietty määrä menee, sama kuin bensa. Saa nyt valtio vähän voita leipän päälle!

T lääkäriN45

Vierailija
6/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan h*elvetillinen sähkönkulutus 😳 Minun sähkönkulutus oli heinäkuussa 34.62 kWh, elokuussa 30.98 ja syyskuussa tähän mennessä 17.88. Pieni yksiö kyseessä myös, ilman saunaa, lattialämmitystä, pesukonetta ja akvaariota.

Vierailija
7/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tuon verran tahtoo mennä jos on sähkösauna ja saunoa tykkää!

Hirvittää hinnannousu täälläkin kun sauna on lämmin aamuin illoin meillä.

Nykyaikana ihmeellisen hyviä myös sähkökiukaat ja kyllä tässä ilmastossa ihana käydä aamulla saunassa- meillä saunasta iso ikkuna merelle ja siellä tulee vaihtuvia maisemia ihailtua- kylmä meri vain 10 metrin päässä saunani koko seinän ikkunasta!

Vierailija
8/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan h*elvetillinen sähkönkulutus 😳 Minun sähkönkulutus oli heinäkuussa 34.62 kWh, elokuussa 30.98 ja syyskuussa tähän mennessä 17.88. Pieni yksiö kyseessä myös, ilman saunaa, lattialämmitystä, pesukonetta ja akvaariota.

Lisäys: koko vuoden sähkönkulutus ollut tähän mennessä näemmä 249 kWh,

Vierailija
9/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät suurpainenatriumlamppuja kasvatuksessa?

Vierailija
10/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: koko vuoden sähkönkulutus ollut tähän mennessä näemmä 249 kWh,

Sinulle riittäisi melko pieni aurinkokenno

Vierailija
11/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kulunut koko vuonna tähän mennessä 804kWh isommassa asunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan