Bulimia
Onko täällä bulimiaa sairastavia/sairastaneita? Oletteko hakeneet apua jostain? Onko sairaus aiheuttanut jotain peruuttamatonta elimistössäsi?
Kommentit (6)
mulla ainakin hampaat mennyt. Tautia takana jo 16 vuotta, tuskin koskaan edes loppuu =( Kellään en ole kertonut, eikä kukaan ole koskaan ainakaan ääneen mitään epäillyt. Kyllä sitä tulee mestariksi vuosien saatossa.
2 ihanaa ja tervettä lasta sentään silti sain.
Bulimia oireillut myös raskausaikana? Vaikuttiko lapsen terveyteen? Olen normaalipainoinen ja lab. kokeet ym kunnossa, hampaatkin toistaiseksi, mutta olen oksennellut jo monnen vuoden aikana aina muutaman kerran viikossa, kun on tullut mässäiltyä mielestäni liikaa. Välillä voin olla viikkojakin oksentamatta, välillä tulee puuskia, että oksennan monta kertaa päivässä. Joulu on hankalaa aikaa. Nyt raskaana, ja oireilu jatkuu. Nyt kun saa vielä vapaasti oksentaa kun vetoaa pahoinvointiin...
Nyt kunnossa ja mitään peruuttamatonta ei ehtinyt sattua.
Vieläkin huono omatunto kun en huomannut. Äidiltään kuulin hänen bulimiasta. Ja heti tajusin että tottakai. Kaikki merkit oli niin selviä.
sairastiko ystäväsi pitkään? Minulla hyvä ystävä sairastanut miltei 10v, ilman että kukaan tiesi asiasta (epäilyksiä tosin oli) ja nyt haluaisin osata tukea ja auttaa voittamaan sairauden. -ap-
Etenkin kiinnostaisi tietää kuinka paranemisprosessi onnistui. Kuinka vaikeaa bulimiasta on parantua? Kuinka voin auttaa sairasta läheistäni?
ap
!!!!! Huoh.