Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko joku auttaa :(

Vierailija
30.10.2006 |

Mitä mä teen :( pelkään jatkuvasti syöpää tai muuta kuolemaan johtavaa sairautta. Ei ole mitään oireita, olen nuori äiti, mutta pelkään silti. Pelkään että kuolen ja pienet lapseni jäävät tänne ilman minua. Itken nytkin pelkästä ajatuksesta. Kuopuksen syntymän jälkeen ei ole mennt päivääkään etten pelkäisi. Rintaa puristaa, itkettää kaikki. On niin paha olla. Eikä kukaan voi luvata minulle, etten kuolisi. Ei kukaan. En halua jättää lapsiani! En pelkää äkkinäistä kuolemaa, se olisi paljon parempi, kuin riutua pois, olisi aikaa mittiä miten lapsilleni käy :(

Elämässä tapahtuu niin julmia asioita, en minä kestä. Olen niin huono äitikin :( Minun täytyy olla parempi, miten osaisin olla? Miten ehtisin elää elämääni niin ettei kaduttaisi mikään silloin kun kuolen? On niin paha olla :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Puhumalla voisi helpottaa. Jaksamista!

Vierailija
2/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua auttaisi ihan varmasti se, että pääsisit juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa.

Itselläni on synnytyksen jälkeinen masennus ja käyn terapiassa kerran viikossa. Suosittelen sinullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme pientä lasta, mihin heidät laittaisin? Ei onnistu mitenkään :( eikä tätä ahdistusta kukaan saa pois :(

Vierailija
4/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että nuo kuuluvat tähän vaiheeseen. Pitää vaan yrittää siirtää ikävät ajatukset sivuun, ja elää ja nauttia tästä hetkestä. Välillä ahdistaa todella paljon, mutta elämää ei voi ohjailla. Juuri tuo elämän rajallisuuden oivaltaminen kolahtaa välillä kipeästi.

Yritä olla ajattelematta noita ajatuksia, ja keskity johonkin ihan konkreettiseen tekemiseen, jotta saat muuta ajateltavaa.

Vierailija
5/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä palvelusta ois pitänyt maksaa jonkin verran, sain kuitenkin hoitajan hommattua muuta kautta.

Ja kyllä siihen ahdistukseen saa helpotusta! Mulla oli kauheita pakkoajatuksia ja jatkuvaa ahdistusta ennen kuin kerroin asiasta neuvolassa ja pääsin terapiaan. Masennuslääke on kuitenkin tarpeen terapiahoidon tueksi, ainakin mulla.