Haluatko Miljonääriksi? Paras juontaja
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Missä Jethro?
Tullissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Jethro?
Tullissa.
Hörähdin.
Jos Holma jatkaa samalla tasolla vie ykköspallin. Lehtinen toki vielä kärjessä.
Klingalle annettiin monoa kahden vuoden pestin jälkeen, miksi Jaajoa roikotettiin mukana neljä?
Vierailija kirjoitti:
Klingalle annettiin monoa kahden vuoden pestin jälkeen, miksi Jaajoa roikotettiin mukana neljä?
Ja Klingan jälkeen sarja oli 9 vuotta tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä että Ville ois ollu Jaajoa parempi, mut kyl Jaajokin olisi pitänyt kenkiä pihalle nopeammin.
1. Lasse
2. Antti
3. Jaajo
4. Ville
-sama
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä svittua, Jaajo saanut enemmän ääniä kuin Antti Holma???
Onhan Lasse Lehtinen ollut ylivoimaisesti paras tähänastisista, mutta onhan Holma jo nyt todistanut olevansa ihan eri sarjan miehiä kuin ohjelmaan täysin epäsopiva Jaajo.
Johtuu hänen suuntautumisestaan.
Mä luulen et suurimman osan ykköspreferenssi on se, kenet näki ekan kerran juontamassa ohjelmaa. Paitsi jos se oli Ville Klinga.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä svittua, Jaajo saanut enemmän ääniä kuin Antti Holma???
Onhan Lasse Lehtinen ollut ylivoimaisesti paras tähänastisista, mutta onhan Holma jo nyt todistanut olevansa ihan eri sarjan miehiä kuin ohjelmaan täysin epäsopiva Jaajo.
Johtuu hänen suuntautumisestaan.
PII PAA PII PAA!!
Täältä tulee woke-poliisi tuomitsemaan toisten mielipiteet vääriksi.
Jaajo oli niin ärsyttävä! 😡 Antti Holma tai Lasse Lehtinen on paras! 😊
Ville oli paras. Lassea kun katsoo niin meinaa nukahtaa, puhuu niin hitaasti. Jaajo ihan ok. Holmassa on jotain epämaskuliinista.
Lasse Lehtinen ehdottomasti paras. Oli juuri sopiva tämänkaltaiseen ohjelmaan.
Antti Holma taas todistanut jo muutamassa jaksossa, että on ensimmäinen Lehtisen jälkeen, joka hallitsee tuon homman. Ei aivan Lehtisen tasoa, mutta lähelle nousee, jos tähän malliin jatkaa. Jaajo ja Ville taas aivan vääriä miehiä tähän formaattiin.
Sen verran vähän olen katsonut ko. ohjelmaa, etten muista Ville Klingaa juontajana. Kaikkia muita olen nähnyt kyllä, ja minusta ihan jokainen on paras! Lasse Lehtinen oli hyvä, Jaajo oli myös, ja nyt Antti Holma on ihan omanlaisensa ja tykkään!
Kiva, että juontajat ovat erilaisia, ja hyvä, että juontaja aika ajoin vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Cristal Snow olis hyvä, sillä on kokemustakin Kymppitonnin puolelta. Boomerit raivostuis vielä enemmän kuin Holmasta.
Tuure Boelius olisi vielä huonompi vaihtoehto. Yksi homppelijuontaja lisää.
Antti Holma näköjään johtaa kisaa.
Jaajo puheli siinä hommassa todella rasvaisia juttuja. Moni kilpailija oli todella vaivautuneen näköinen Jaajon juttujen jälkeen.
Miksei nainen voi juontaa Haluatko miljonääriksiä?
Holma ehdottomasti paras heti Lassen jälkeen