Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei osaa myydä autoansa?

Vierailija
24.09.2022 |

Katselin nettiautosta yksityisten myynti-ilmoituksia niin lähes kaikki ilmoittajat miehiä, miksi naiset ei osaa tehdä kauppaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just myin autoni, AP ei tainnut ehtiä nähdä mun ilmoitusta, koska se oli netissä alle vuorokauden.

Vierailija
22/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun naiset usein vain vaihtavat autonsa uuteen. Eivät jaksa sitä itse myydä kun vähemmällä vaivalla pääsee.

Juuri näin. Joulun jälkeen ehkä tammikuussa tulee uusi malli ja tilaamani hybridiauto. Jo kolmas hybridi. Ajan 60000-70000 km ja sitten vaihdan, luottomyyjä autoliikkeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suunnitelmissani on yrittää myydä itse sitten, kun on vaihdon aika. Aika helppoahan tuon luulisi olevan, kun tiedän itse mitä huoltoja olen autooni teettänyt. Samalla tavalla tiedän tuosta nykyisestä asunnostani kaiken, koska olin ensimmäinen siellä asunut henkilö ja tiedän kaikki korjaukset ja korjaustarpeet taloyhtiössä. Voisin siis yrittää myydä asunnonkin itse, sitten kun on sen aika.

Vierailija
24/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt monta kertaa autoni itse, väitellyt joka kerta aivan asiallisesta hintapyynnöstä esim. 1200€, tarjottu on alle puolta, siihen en tokikaan ole myöntynyt koskaan. Viimeksi laitoin autoni myyntiin veljeni nimissä, meni pyyntihinnalla.

Vierailija
25/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin päin että ensin mies yritti, suuttui tinkaajiin ja soittelijoihin ja löi luurin korvaan monelle ja lopetti koko homman viikon sisään kun hermot meni.

Sen jälkeen minä tein uuden ilmoituksen, keskustelin ostajien kanssa ja myin auton kolmessa päivässä siihen hintaan jolla myyntiin laitettiinkin.

Parti vuotta myöhemmin myin meidän toisenkin auton, Mies sanoi ettei sitä vanhaa rotiskoa kukaan kumminkaan osta. Minä olin tehnyt hiukan tutkimuksia että montako vastaavaa on lähitienoolla kaupan ja millä hinnalla, no ei ollut kuin yksi ja sekin huimasti kalliimpi. Auto meni kaupaksi samana aamuna kuin laitoin ilmon nettiin. Puhelin soi päivittäin pari viikkoa senkin jälkeen että onkohan se teidän auto vielä myytävänä?

Mutta joo, eihän me naiset osata autoja myydä, ei ei..... jonne ressukka, kuinka sua harmittaa kun tajuat ettei sua kukaan nainen välttämättä tarvi mihinkään. Ei edes renkaitten vaihtoon. Ne  ajat on ollu ja menny jolloin arvostusta sai jo ihan sillä että oli sattunut saamaan kulkuset syntymälahjana. Nyt pitää jo olla oikeitakin meriittejä oli sitten mies tai nainen.

Joo ja tiedoksi vielä että kun naiset laittaa esim auton tapasia tavaroita myyntiin, niin me ei välttämättä siinä ilmossa paljasteta sitä että myyjä on nimenomaan nainen. Kaikenmaailman hörhöjä ja häirikköjä ei nääs kaivata ottamaan yhteyttä. Mutta eihän toi juolahda miespuolisille mieleenkään että joissain tilanteissa ei ole hyvä idea mainostaa sukupuoltaan.

Vierailija
26/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria peräkamarin poikia

Vierailija
27/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua myydä autoani. Autoni on rakas mulle. Jos myyn, myyn ilmoittelematta koska muuten tyhmät rasvaiset miesautovälittäjät alkavat lähetellä idioottitarjouksiaan.

Kysymys kuuluukin, miksi miehet ovat niin epämiellyttäviä autokauppa-asiakkaita?

Vierailija
28/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä myyn autoni ja asuntoni itse, ei oo mitään rakettitiedettä.

On se siinä vaiheessa kun ruvetaan takautuvasti penäämään korvauksia.

Vierailija
29/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä myyn autoni ja asuntoni itse, ei oo mitään rakettitiedettä.

On se siinä vaiheessa kun ruvetaan takautuvasti penäämään korvauksia.

Voit vapaasti yrittää penätä.

Vierailija
30/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mähän voisin ajaa autollani loputtomiin, mutta puoliso katselee mulle uutta autoa ja sit raahaa kauppaan ja se pitää vaihtaa. Toki ei haittaa, taas sain paremmilla mausteilla.

Vierailija
31/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myynyt eläessäni vielä yhtäkään autoa, kaikki ovat menneet liikkeessä vaihdossa. Vaikka voisin ehkä saada itse myymällä tuplasti enemmän kuin mitä liike maksaa (1000 €, yli 15 vuotta vanhoja prutkuja), niin en ala tuhlaamaan aikaani turhanpäiväisiin renkaan potkijoihin jotka valittavat jokaisesta kiven iskusta ja muka nokkelina tarjoavat 500 €, jolla voivat viedä pois hyvää hyvyyttään.

t.mies