Voiko kassaneiti ihastua 50v mieheen?
Jos miehellä on paksut hiukset, täydellinen hiusraja eikä hiukset ole yhtään harmaantuneet?
Kommentit (11)
Neiti on töissä eikä ihastumassa. Jätä hänet rauhaan.
Sekä kassalla että vanhainkodissa työskentelevät neidit hymyilevät sinulle vain siksi, että se kuuluu heidän työhönsä. He eivät ole ihastuneita vanhoihin ukkoihin. Heillä kaikilla on kotona nuori ja komea poikaystävälle odottamassa samppanjan ja mansikoden kanssa, että neidin työvuoro päättyy.
Totta kai. Itse isken aina kassaneitejä, vaikka olen jo nelikymppinen. Monesti jopa ne 18-20v kesätyöntekijät jäätelökiskalla vaikuttavat kiinnostuneilta. Toisaiseksi ei ole vielä napannut ,että olisi päässyt peltoa kyntämään, mutta ehkä joku päivä vielä .😉
Sporttinen M41
Ostat isointa kokoa kondomeja. Tällöin kassaneitiä jo viedään.
Vierailija kirjoitti:
Sekä kassalla että vanhainkodissa työskentelevät neidit hymyilevät sinulle vain siksi, että se kuuluu heidän työhönsä. He eivät ole ihastuneita vanhoihin ukkoihin. Heillä kaikilla on kotona nuori ja komea poikaystävälle odottamassa samppanjan ja mansikoden kanssa, että neidin työvuoro päättyy.
Osa heistä on varmasti kyllästynyt omanikäisiin häntäheikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä kassalla että vanhainkodissa työskentelevät neidit hymyilevät sinulle vain siksi, että se kuuluu heidän työhönsä. He eivät ole ihastuneita vanhoihin ukkoihin. Heillä kaikilla on kotona nuori ja komea poikaystävä odottamassa samppanjan ja mansikoiden kanssa, että neidin työvuoro päättyy.
Osa heistä on varmasti kyllästynyt omanikäisiin häntäheikkeihin.
No ihan varmasti. Tokihan keski-ikäinen ukkeli on kiinnostavampi kuin nuori ja komea rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mies värjää hiuksiaan.
Siis kuin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voin. t. kassaneiti 60v
Ehkä minäkin, vaikka tähän asti olenkin miehet kaukaa kiertänyt. Isänikin muuten asuu lähellä ja kaipailee juttukaveria - ja vaipanvaihto-peseytymis-pykeutumisapua, aamuin illoin. Kun minä olen iltavuorossa, sinä varmaan auttaisit isääni? Hän on mukava mies!
Kassaneiti vm. 1962
Voi, jos kassaneiti on samaa ikäluokkaa. Muuten ei.