Miten helposti pääsee siivoojaksi ilman kokemusta?
Työkokemusta ei ole siivoamisesta, mutta muuta työkokemusta on liki 30v. Pääseekö liki viiskymppinen miten helposti siivoojaksi ilman alan koulutusta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää ei saa sanoa eikä korostaa. Jos haet siivoajaksi, päiväkotiin. Heitä kiinnostaa miten pärjäät lasten kanssa ja miten osaat siivota. Työkokemuksesta korosta kaikki alaa handlaavat muu unohda. Se pitkä monipuolinen työkokemus on iän kanssa mainittuna este joka paikkaan. Jos ei nosta sieltä vain sitä mikä on hyödyksi juuri siihen hakemaasi työpaikkaan. Korosta siis sitä älä vuosia.
Mulla ei ole kyllä mitään mitä nostaa aiemmasta työkokemuksesta hyödyksi juuri siivousalalle tai päiväkotiin, ei mitään. Nyt alkoi kyllä hiukan masentamaan... Ap
Saako kysyä mitä työtä olet tehnyt?
Olen ollut toimiston yleismiesjantunen. Erilaisia toimistotöitä mm. laskutusta, kirjanpitoa, kahvinkeittäjä, kokousjärjestelijä, ym. ym. Myös hiukan myyntityötä tehnyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hyvä yleiskunto?
Monet siivoojat joutuvat nostelemaan painavia esineitä tms. Selkä ja polvet pitää olla kunnossa. Työajat voivat myös olla poikkeavia.
No ei mikään superkunto, perus, toki parempikin vois olla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää ei saa sanoa eikä korostaa. Jos haet siivoajaksi, päiväkotiin. Heitä kiinnostaa miten pärjäät lasten kanssa ja miten osaat siivota. Työkokemuksesta korosta kaikki alaa handlaavat muu unohda. Se pitkä monipuolinen työkokemus on iän kanssa mainittuna este joka paikkaan. Jos ei nosta sieltä vain sitä mikä on hyödyksi juuri siihen hakemaasi työpaikkaan. Korosta siis sitä älä vuosia.
Mulla ei ole kyllä mitään mitä nostaa aiemmasta työkokemuksesta hyödyksi juuri siivousalalle tai päiväkotiin, ei mitään. Nyt alkoi kyllä hiukan masentamaan... Ap
Mä nostin siisvoushaastattelussa kaupanalan ja ravintola-alan työkokemuksen, siellä pestiin lattiat, pöydät yms. itse. Monessa työssä tarvitsee siivota edes jonkin verran, vaikkei työskentelisikään siivoojana.
Vierailija kirjoitti:
Miten laitat hakemukseen,jos et halua mainita ikää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nostin siisvoushaastattelussa kaupanalan ja ravintola-alan työkokemuksen, siellä pestiin lattiat, pöydät yms. itse. Monessa työssä tarvitsee siivota edes jonkin verran, vaikkei työskentelisikään siivoojana.
Omissa työkokemuksissa ei ole tarvinnut siivota mitään, lukuunottamatta omaa työpöytää. Ap
Hän sanoi tehneensä toimistotöitä.