Ovatko Puuilo, Tokmanni ja Motonetistä junttien WT-porukoiden kauppoja?
TV- ja radiomainosten perusteella ovat.
"Tuutko hakemaan kaasugrillin ja pitsauunin hintaan 295?", " En"...."Tuun!"
Kommentit (76)
Motonet ja Puuilo myyvät sellaisia harrastuksiin liittyviä tarvikkeita, joita on vaikea löytää muualta.
Taas yks mainoksen uhri;) Jos tekisit käsilläsi jotain sen sijaan, että katsot telkkaa, niin tietäisit mitä noi kaupat myy.
Ei. Ne on sellaisia keskiluokkaisten omakoti/rivariasujien peruskauppoja.
En osta noista kaupoista tavaroita, joita ne mainostavat TV:ssä, vaan tavaroita, joita tarvitsen arjessani.
On ja siksi olen haalinut mm. Puuilon osakkeita. Kassa kilisee kun juntit törsää.
Kaikki on ihan jees kauppoja. Vähän semmosia helposti lähestyttäviä sekatavarataloja.
Mulle on aivan sama, mistä kaupasta haen tarvitsemani tuotteet.
Yli viisikymppisenä ei kiinnosta enää mitkään brändit. Olen kasvattanut itsetunnon.
Se että luokitellaan ihmisiä joksikin valkoroskaksi niin se vasta junttia onkin. Niin väsynyttä.
Onko sit paremmalle väelle omat kaupat, mistä saa esim. pesuaineet sun muut taloustavarat?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ihan jees kauppoja. Vähän semmosia helposti lähestyttäviä sekatavarataloja.
Palstan mammoissa on niin korkeatasoista porukkaa että tuollaisten olemassaolo jo piinaa, eikä voi todellakaan lähestyä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Se että luokitellaan ihmisiä joksikin valkoroskaksi niin se vasta junttia onkin. Niin väsynyttä.
Typeriä sanoja.
Ihan tavis keskiluokka niissä käy. Siitä vitsaillaan siellä Instagramin keskiluokkajutut-tililläkin usein, miten keskiluokkainen perusperhe suunnittelee jännittävää viikonlopunviettoa, että menisikö Rustaan, Puuiloon, Motonetiin vai Ikeaan tällä kertaa.
Puuilossa ainakin yhdistyy tehokkaasti wt-meininki, sotkuiset tilat, sellainen teennäinen rempseys, "en veetuile, sanon vaan suoraan" puhetyyli jne. Yksi suosikeistani on ne radiopuhelimet, joissa kaiutin täysillä ja joista kuuluu kauppa kaikuen kun myyjät pälättävät toisilleen. Miksei tuossa ole korvanappeja käytössä, vaan sekin pitää hoitaa vähän sinnepäin?
Puuilon mainokset on parhaita radiomainoksia ikinä. M40
Mulle on ihan tuhannen sama ostanko fairypullon tokmannilta vai stockmannilta. Mutta noi Tokmannin vaatteet ehkä on..no joko mummojen tai sellaisten ihmisten jotka eivät ole kiinnostuneita siitä mitä laittaa päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sit paremmalle väelle omat kaupat, mistä saa esim. pesuaineet sun muut taloustavarat?
Kela-goldilla piikki on auki kaupassa kuin kaupassa!
Ei sieltä ovella käännytetä pois vaikka menisit sinäkin yläluokkaisena sinne. Koskaan ei ole mitään papereita kysytty.
* Motonet