Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakaspalvelijalle?

Vierailija
24.09.2022 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaskortilla maksamista olen joutunut opettamaan kahviloissa ja ravintoloissa. Kantasuomalaisille. Nepalilaisia ei ole tarvinnut opettaa.

Vierailija
2/5 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin selittämään että kyllä minun lapsi voi napsia karkkeja laarista, ei yksi lapsi niin paljoa maistele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on melko väärässä jos alkaa opettamaan asiakaspalvelijaa alle 100 euron asioissa kun saa kuitenkin yleensä rahansa takaisin jos kertoo yritykselle kantansa. Toki yleensä valittajat ovat väärässä paitsi tuhansien  eurojen kaupoissa yleensä asiakas on oikeassa tulleensa huijatuksi jos on yksityshenkilö

Vierailija
4/5 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin selittämään että kyllä minun lapsi voi napsia karkkeja laarista, ei yksi lapsi niin paljoa maistele.

Jos et maksanut 50 euroa tuosta niin ansaitsisit viúoden vankilaa ja lasten huostaanoton.

Vierailija
5/5 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiittalan Shell.

Anteeksi. Onko (mainostettuja) minimunkkeja.

Eikö tuossa korissa ole?

Ei ole.

Entä tuolla toisessa korissa?

Ei ole.

Anteeksi. Mitä kahvia tässä automaatissa on?

Eikö siinä lue.

Ei lue.

Juha Mokkaa.

Ok, kiitos.

Vessan hajuja ja kassalla odottelua ei tarvinnut kysyä. Ne löytyivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi