Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL ja uusi TikTok trendi vabbing, oletko jo kokeillut?

Vierailija
24.09.2022 |

Vabbing TikTokissa, eli vaginan nesteitä käytetään parfyyminä iholla ja kaulalla.
Joku väittää jopa saaneensa koko illan ilmaisia drinkkejä miehiltä, kun on itsensä näin hajustanut.

https://www.iltalehti.fi/keho/a/86fbd850-6f42-4a8f-ab3c-7f9215064bde

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myski ajaa saman asian. Tiedätkö mistä se tulee?

Se tulee Elon Muskin munista.

Vierailija
22/44 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuon koko TikTokin hävittää maan päältä? Typerämpää mediaa ei tule mieleen.

Joo, mutta ajattele kuinka mukavaa se on, kun susta on ikuisesti netissä videota, kun levität vaginanesteitä iholle, tai teet jotain muuta yhtä tolloa ja noloa. Jos joskus 80-luvulla joku on tehnyt noin, ei sitä enää kukaan tiedä eikä muista. Data muistaa kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito Myski valmistetaan myskihirven myskirauhasista, jotka sijaitsevat lähellä sen peräaukkoa.

Vierailija
24/44 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito Myski valmistetaan myskihirven myskirauhasista, jotka sijaitsevat lähellä sen peräaukkoa.

Eli ne on niinkuin anaalirauhaset koirilla? Se neste on kyllä aivan karsean hajuista.

Vierailija
25/44 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten itkemään kun mua ahdisteltiin....nyyyyyyyh

No ei ketään saa ahdistella, vaikka haisisi alapäälle.

Vierailija
26/44 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun MGTOW leviää niin alkaa neideilläkin jo pelko huomiosta saamaan epätoivoiset mittasuhteet :D

Vierailija
27/44 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myski ajaa saman asian. Tiedätkö mistä se tulee?

Se tulee Elon Muskin munista.

Musk on alffa. Ei onnistu joltain kilttikseltä.

Vierailija
28/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo täysin miten rappeutuneita nykynaiset on.

Vierailija
29/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Itse sain unelmieni miehen tällä kikalla.

Vierailija
30/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itse haluaisi olla sellaisien ystävien kanssa, jotka hinkkaisivat pimperomehujaan kaulaan ja korvan taakse, siinä voisi melkoiset hajut olla, jos sali täynnä naisia noin käyttäytyisi.

Vierailija
31/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse haluaisi olla sellaisien ystävien kanssa, jotka hinkkaisivat pimperomehujaan kaulaan ja korvan taakse, siinä voisi melkoiset hajut olla, jos sali täynnä naisia noin käyttäytyisi.

Et selvästi ole päässyt edes lähelle naisia jos luulet et se haju on paha :)

Vierailija
32/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, tämä oli pinnalla jo 80-luvulla.

Vierailija
33/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi ole päässyt edes lähelle naisia jos luulet et se haju on paha :)

Kirjoitin tuon naisen ja olen nainen.

Sulle voi tulla yllätyksenä (incel?), mutta suurinosa naisista ei halua haistella toisten pimperoiden tuoksua.

Vierailija
34/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli taas näitä. Suihkuun siitä kuvotukset!

Vierailija
35/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI se toiminut 80-luvullakaan, jolloin se oli  myös trendinä.

Ihanko kuvitellaan, että tämä on uusi idea?

Nyt tuota on kokeillut vaan 20 miljoonaa naista eli ei ihan vielä trendin asemaan nouse kun maailmassa 7,7 miljardia ihmistä joista puolet naisia.

Kertoo siitä, että me nuoret nykynaisen alut ollaan viisaampia kuin teidän sukupolvi (mukava sanoa tuo kun aina saa kuulla sitä teidän mantraa miten ennen oli kaikki paremmin) ^^

Vierailija
36/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meren tuolla puolen oli ihan iltama missä tämä oli teemana, veti miehiä paikalle kuin kuningatarmehiläinen työläisiä.

Eli kyllä se toimii.

Vierailija
37/44 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kerran ihmettelin miksi koko Leijonien jääkiekkojoukkue seurasi minua ja osa teki hyvin suoria aloitteita.

Illalla kotona hoksasin, että olin aamulla epähuomiossa pisillä käynnin jälkeen raapinut kutiavaa kaulaani ennen käsipesua.

Vierailija
38/44 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut testattua. Pari kaveria häkelty kun kerroin ja ovat pitäneet etäisyyttä siitä lähtien. Sen jälkeen olen kyllä jatkanut vabbingia, mutta en kerro siitä livenä muille eli se on salaisuus. Koen kuitenkin, että miehet on ulkona selvästi kiinnostuneempia mikä ei minua haittaa, että miestaso mitä saan on noussut selvästi eli markkina-arvo noussut.

N22

Vierailija
39/44 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan yökerhosta, jossa lämpötilat voi kesällä nousta.

Vierailija
40/44 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuon koko TikTokin hävittää maan päältä? Typerämpää mediaa ei tule mieleen.

Joo, mutta ajattele kuinka mukavaa se on, kun susta on ikuisesti netissä videota, kun levität vaginanesteitä iholle, tai teet jotain muuta yhtä tolloa ja noloa. Jos joskus 80-luvulla joku on tehnyt noin, ei sitä enää kukaan tiedä eikä muista. Data muistaa kaiken.

Niinpä. Jos tälläistä testaisin niin en ainakaan koko maailmalle sitä tiktokkiin laittaisi. Kiva varmaan omilla lapsilla sitteä katsoa joku päivä mitä mamma on mennyt tekemään..