Monen miehen ihannenainen on tälläinen
Luonnonkaunis ja hymyilevä
https://i.pinimg.com/736x/ec/c0/e6/ecc0e60e125016f66a84461badd3a7a0.jpg
Kommentit (18)
LUONNONKAUNIS!!!!!!!
AI V T T U. HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Luonnonkaunis=
Silikonirinnat
Hammaskuorikot
Täyteaineita
Botoxia
Nenä luultavasti leikattu
Kilo meikkiä
Irtoripset
Hiuslisäkkeet
Meikattu & hiuksia laitettu vähintään 1 h
Enpä usko että leikelty ja photoshopattu mies on kovinkaan monen miehen ihanne.
Sana luonnonkaunis on selkeästi asia, jonka eri sukupolvet määrittelevät eri tavoin. Itse (neljäkymppinen), en kuvan naista kuvailisi luonnonkauniiksi - kauniiksi kyllä noin muuten. Uskoisin ap:n olevan itseäni huomattavastikin nuorempi, jolloin määritelmän sisältö on hänelle erilainen.
Oikea nainen on rintava, reitevä ja persevä, mutta ei mahava. Siis juuri suomalainen nainen tyypillisimmillään. On sopivin nainen suomalaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Uonnonkaunis ei tartte meikkejä
Tämä. En ole koskaan meikannut.
Vierailija kirjoitti:
Oikea nainen on rintava, reitevä ja persevä, mutta ei mahava. Siis juuri suomalainen nainen tyypillisimmillään. On sopivin nainen suomalaiselle miehelle.
Eikä mahtava vaan viihtyy kotona sängyssä ja siivoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että mä vihaan tota käsitettä "oikea nainen". Jokainen nainen on oikea nainen, olipa minkä kokoinen tai -näköinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että mä vihaan tota käsitettä "oikea nainen". Jokainen nainen on oikea nainen, olipa minkä kokoinen tai -näköinen tahansa.
Ja tuon linkin nainen ei ole oikea nainen vaikka minkä muotoiseksi itsensä leikkelisi.
Jahas tälläistä sitten :D ei tälläseen kannata ees vastailla kun provoilee. Ensi kerralla sitten parempi yritys!
Kuvan nainen on hieman miehekäs ja käsitelty, silmät ei säteile. Ei superkaunotar mutta kyllähän tuommoinen lähes kaikille kelpaa, riippuu alapäästä onko sitten mies vai nainen.
Sanoisin, että enemmistö pitää tuollaista instagram/photo stoc kaunista aika tylsän näköisenä. Niin geneeristä.
Tuo ei ole nainen.