Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HELMIPULLAT***

30.10.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Reilu" kilo lähtenyt viikossa painoa! ;-)

Paino viime viikolla : 77.6kg

Paino nyt : 76.1kg

Tavoite : 72kg aluksi, lopullinen 66kg

Että eihän tuossa " enää" olis kuin kymppikilo laihdutettavaa! :-/

Tilasin muuten sitten lopultakin sen Painonvartijoiden cd-romin. Saa nähdä milloin se tulee... Odotellessa olen syönyt suklaata ja jäätelöä varastoon. =)

Pitäis varmaan laittaa joku tavoite itselleen, että esim. jouluksi on lähtenyt sen ja sen verran kiloja...

Pinoudutaanko me nyt sitten tähän samaan pinoon useampi viikko, kun meitä on niin vähän?

Jos joku uusi (tai vanha) haluaa tulla mukaan niin tervetuloa! =)

Vierailija
2/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin näemmä ainakin parin viikon tulokset merkata tänne -ei se mitään, sillä kuten näkyy samoissa lukemissa mennään. Reenaamista en ole vielä päässyt aloittamaan, odotan sitä kuin kuuta nousevaa...

64,8 kg/66 kg/65 kg/65 kg/64,8 kg/65 kg/64,2 kg/65 kg/65 kg/64,6 kg/65 kg.

Tavoite 60 kg, eikä haittaa vaikka menis pari kg allekin.

KL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Täällä on pitkän painon paikallaanpysymisjakson jälkeen näköjään aloitettu massakausi, iänikuisen 63,8:n sijasta vaakaan tuli 64,2.

Pudotettavaa on siis 4,5 kg, mutta keinot loppuneet aikapäivää sitten. Ellei sit se jossain tulevaisuudessa häämöttävä imetyksen lopetus saisi hormoneja hoitamaan hommaa. Toivossa elellään. ;)

Vierailija
4/13 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vyötärön haluaisin edes siedettäviin mittoihin. Lupaan terästäytyä. Kirjaan ensi maanantaina mitat tänne. Nyt saattaisi olla liian lohdutonta.

Voitaisko me jakaa jotain motivoivia

Vierailija
5/13 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä konekin haluaa, ett mamma ruudun edessä alkaa tekemän itselleen jotain.

Eli voitaisko me jakaa keskenämme myös jotain mielialaa yms. kohottavia vinkkejä ja ajatuksia. Siis että tälläkin laiskimuksella tsemppi kasvais. Nyt en tiedä, mitä ne olis. Oon vaan homman kans niin hukassa. Mutta lupaan minä nyt skarpata.

Vierailija
6/13 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen painareissa laihduttanut 2003 8kg, eli normaalimittoihin, eka raskauden jälkeen pääsin suht hyvin norm mittoihin, nyt toka raskaudesta on vuosi aikaa ja pitäs päästä laihdutuksen vauhtiin.

viime keväänä laihdutin 82kilosta 73, mutta nyt painoa 74.4 ja oma eka tavoitteeni olisi se 65kg, tai 68 näin aluksi. Joten jos mukaan mahtuu niin messissä ollaan!

Vierailija
7/13 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 6 päivää noudattanut Painonvartijoiden pisteitä. Olen jopa alittanut päivittäiset pistemäärät (mikä ei tosin taida olla suositeltavaa), ei vaan ole ollut nälkä. Porkkanaa olen popsinut! :)

Painossa ei ole suurempia muutoksia tapahtunut.

Viime viikolla : 76.1kg

Tänään : 76.4kg

Tavoite : 66kg

Jossain vaiheessa viikkoa paino kävi jo 77.9kg, että kovasti se heittelee... Mutta jospa se siitä tasaantuis ja ottais suunnan alaspäin!

T. kumppari

Vierailija
8/13 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka EI lihota!! =)

n.5dl vettä

puolikas kasvisliemikuutio

1 sipuli ja/tai pala purjoa pilkottuna

2-3 porkkanaa kuutioituna

pala lanttua kuutioituna

1 pieni kukkakaali /+ parsakaali(a)

jauhettua musta- tai valkopippuria

persiljaa

Kiehuvaan veteen lisätään kasvisliemikuutio ja paloitellut kasvikset. Kypsennetään pehmeiksi.

Sitten vaan esim. sauvasekoittimella soseutetaan ja maustetaan keitto. Koemaista ja koristele persiljalla.

Aineksia voi muutella ja käyttää vaan niitä mistä tykkää. Minä laitan useimmiten vaan vähän sipulia. Joskus lisään mukaan paprikaa ja tomaattimurskaa. Porkkanaa laitan myös yleensä useamman kuin tuossa ohjeessa.

Vierailija
9/13 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittauduion vastikään mukaan porukkaan, mutta aloittelen todenteolla punnistuksen merkeissä maanantaina. Kävi nimittäin niin kivasti että nostin 3 vuotiastamme ma iltana vähän nopealla liikkeellä, joten noidannuoli nyt selässä. Pikkuhiljaa alkaa helpottaa, mutta levähdellään vielä tämä loppuviikko, sitten virittelen taas viimekeväisen sauvakävelyharrastukseni henkiin, jotta ei selkälihakset ihan surkastu, ennen tän 25 vuoden ikää ei ole ollut mitään vikaa selässä niin nyt vähän säikäytti.

Yritin keventäjiäkin jokin aika sitten eikä se oikeen onnistunut, joten otan painarit kehiin taas maanantaina, se on tuttu ja turvallinen laihdutusmuoto jolla olen ennenkin onnistunut:)

Vierailija
10/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui taas viikot välistä! Mutta sama linja jatkuu:

64,8 kg/66 kg/65 kg/65 kg/64,8 kg/65 kg/64,2 kg/65 kg/65 kg/64,6 kg/65 kg/65,4 kg.

Olen herkutellut vaikka kuinka paljon, ihme ettei näy tuon enempää painossa. Ja ei, en ole vielä(kään) aloittanut reenaamista. Milloin musta tuli näin saamaton?

KL.

PS. Kiitti kumppari kasviskeitto-ohjeesta!

Vierailija
11/13 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan sellainen ole... :-/

En ole viitsinyt edes pinoutua, kun tuo mun laihdutus on mennyt aivan pieleen! Ei paljon motivoinut se kallis Painonvartijoiden cd-rom...

Tänäänkin söin aamupalaksi suklaata ja join teetä. Luulen, että mun on ihan turha aloittaa ennen joulua enää mitään tiukkaa dieettiä, kun pieleen se menee kuitenkin. Joulusuklaat oikein huutaa kauppojen hyllyillä, että osta ja syö minut!! =)

Paino silloin joskus... : 76.1kg

Tänään : 77.1kg

kumppari

Vierailija
12/13 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino silloin joskus... : 77.1kg

Tänään : 75.8kg !!!!!!

Olin laihtunut!! Ja arvatkaa mitä (jos tätä kukaan edes lukee..) olen syönyt suklaata ihan hirvittäviä määriä!! Ihmeellistä. Täytynee jatkaa tätä suklaakuuria ainakin tämä joulukuu kerran tällä pääsee hyviin tuloksiin! ;-)

Vierailija
13/13 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet jaksanut pitää pinoa pystyssä ja onnittelut painonpudotuksesta :). Mulla paino pysyy samoissa lukemissa. En hetkeen käynyt vaa' alla, tänä aamuna käväs mielessä että ai niin joo...

Mutta joo, koetan muistaa taas pistää lukuja ylös. Eikö joulun jälkeen perinteisesti ala taas se tsemppaus :)?

KL.