Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko ystävällesi luurin korvaan jos lapsi vinkaisee?

Vierailija
21.08.2008 |

Minulla on ennen läheinen ystävä, johon en enää oikein saa kontaktia. Surettaa ystävyden menetys, mutta en tiedä, missä on syy, ja onko toiveita, että ystävyys elpyisi vielä joskus, kun elämäntilanne hänellä vähemmän kiireinen. Meillä on melko samanikäiset lapset, vajaan vuoden ikäiset, sekä hänellä 6- ja minulla 5 -vuotias. Jos minä soitan hänelle, hän yleensä ei pysty puhumaan, ja lupaa soittaa takaisin paremmalla hetkellä. Jos hän sitten viikon päästä soittaa niin, että isompi tyttö on mummolassa ja pienempi on parvekkeella, niin mikäli vauva herää, saan lähes luurin korvaani. Itse sanoisin vastaavassa tilanteessa että odota hetki, ottaisin vauvan parvekkeelta, sanoisin, että "heräsitkö, kulta", ottaisin nopsasti kuumimmat ulkovaatteet pois, laittaisin vauvan lattialle leikkimään ja juoruaisin siisnä lattialla vauvan vieressä vielä muutaman minuutin ihan rauhassa (ehkä pidempäänkin, jos vauva ei nälkäinen, tms, enkä olisi esim kyseistä ystävää nähnyt pitkään aikaan)

Itse olen sellainen, että kun lapset rasittavat, niin nimenomaan haluaisin virkistäytyä ystävien seurassa, tai edes jutella puhelimessa, silloin kun ei muuta ehdi. Revin siihen ystävien kanssa kontaktin pitoon ajan vaikka mistä. Joko ystäväni on vain ihan erilainen, tai hänen lapsensa ovat supervaativia, tai sitten hän ei vain enää pidä minusta, muttei halua puhua siitä, mikä mättää.

Mitenköhän on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyö luuria korvaan, mutta itse en tykkää puhua puhelimessa kauaa eli jaaritella. Enkä pidä myöskään siitä, että joka tai joka toinen päivä soitellaan tehden tikusta asiaa. Eli tässä voi olla kysymys vaan siitä, että tykkäätte eri asioista, sinä jutella ja ystäväsi ei...

Vierailija
2/2 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on holhouksessa ja hän saa edunvalvojalta 20€ viikossa puhelinkuluihin ja sen hän lärpättää milloin kenenkin kanssa. Minulle hän soittaa häläreitä ja vastaan vain siksi että jos vaikka kotini on tulessa ja ystäväni siitä ilmoittaa, asumme naapureina.

Eli minä en kenenkään turhia lätinöitä ainakaan maksajana kuuntele, varsinkin kun tämä siipiviekko pistää tupakkaankin sen 20-30€ viikko kun polttaa ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän