hormonikierukan HAITAT?
onko niitä?
milloin asennuksen jälkeen voi harrastaa seksiä?
Kommentit (9)
voi jösses. uskaltaakohan sitä..?
-ap
Tammikuussa asennettin Mirena. Lisäksi vuodin sellaista tuhrua n. puoli vuotta.
Näpyt naamassa ennen kuukautisia/kuukautisten aikana. Mutta muuten täysi 10, pms-oireeni ovat lähes historiaa. Ennen hormonikierukkaa olisin voinut suunnilleen käydä ihmisten kimppuun pahimissa pms-oireissani... Nyt olen suunnilleen normaali ihminen koko kuukauden :-)
Noin vuoden jaksoin yrittää, Mirena oli...
Mutta muuten täysi 10, pms-oireeni ovat lähes historiaa. Ennen hormonikierukkaa olisin voinut suunnilleen käydä ihmisten kimppuun pahimissa pms-oireissani... Nyt olen suunnilleen normaali ihminen koko kuukauden :-)
Tätä minäkin toivon!
no se ei taida olla ratkaisu akuuttiin seksisuhteeseeni:))
-ap
Olen Mirenaan todella tyytyväinen - jo neljättä vuotta. Vuoden kuluttua pitäisi vaihtaa uuteen.
Pientä tiputteluvuotoa oli ekan kahden viikon aikana muutamana päivänä, kuukautisia ei ole ollut kuin ehkä 4krt vuodessa; hyvin pientä vuotoa parina päivänä. Ei näppyjä, lihomista tms.
Aikoinaan pillerit veivät seksihalutkin, Mirenan kanssa samanlaista kuin ilman ehkäisyä.
Minulla on ollut Mirena nyt n. kolme vuotta ja en kyllä keksi mitään negatiivista sanottavaa. Kuukautisia ei ole ollut, eikä myöskään tiputtelua, joten en voi olla kuin iloinen, että ne hirveät vuotopäivät ovat takana.
. Kystista tuli niin kovat kivut että soitin ambulanssin