Miksi naiset niin usein haluavat salasuhdetta töissä - ja sitten suuttuvat kun eivät saa?
TAAS kävi sitten niin. Olin työmatkalla erään uudehkon naispuolisen kollegan kanssa, mielestäni meistä oli tullut jo ihan jopa ystävät, ja viihdyimme yhdessä myös työajan ulkopuolella. Torstai-iltana otettiin muutamia drinkkejä, juteltiin syvällisiä, pelattiin muutama erä bilistä ja ilta oli sitten siinä, oli oikein kivaa. Hississä sitten hänen kerroksensa kohdalla hän tarjosi kättään minulle poistuessaan hissistä. En tarttunut vaan jatkoin matkaa omaan kerrokseeni (olen naimisissa).
Eikö mitä, hän RAIVOSTUI niin totaalisesti että poisti minun numeron, murjottaa töissä, ja on niin kylmä kuin ihminen voi olla. Yritin puhua tapahtuneesta mutta hän ei halua.
Tämä on jo kolmas kerta kun minulle käy näin, hyvä ystävyyssuhde töissä menee pilalla sen takia että (varattu) NAINEN haluaakin yhtäkkiä seksiä ja sitten kun ei saa niin ei olla enään ystäviäkään.
Mitä widdua tämä oikein on???
Kommentit (3)
Häntä varmaan nolottaa jotenkin. Mutta jos olette ystäviä, leppyy ajan kanssa. Jos itse olisin ko nainen, auttaisi jos mies sanoisi jotain tilanteesta , mua nimittäin ainakin hävettäisi aivan helvetisti, jos olisin siis ihastunut / tehnyt aloitteen ja saisin pakit. Naisella voi olla esim tämä, että häpeän tunne aktivoituu vahvasti vaikkei sinänsä olisikaan mitään hävettävää. Mutta mä ainakin häpeäisin aivan järkyttävän paljon, kärsin ajoittain häpeän tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Häntä varmaan nolottaa jotenkin. Mutta jos olette ystäviä, leppyy ajan kanssa. Jos itse olisin ko nainen, auttaisi jos mies sanoisi jotain tilanteesta , mua nimittäin ainakin hävettäisi aivan helvetisti, jos olisin siis ihastunut / tehnyt aloitteen ja saisin pakit. Naisella voi olla esim tämä, että häpeän tunne aktivoituu vahvasti vaikkei sinänsä olisikaan mitään hävettävää. Mutta mä ainakin häpeäisin aivan järkyttävän paljon, kärsin ajoittain häpeän tunteista.
Ymmärrän että nolottaa, mutta nimenomaan haluaisin vielä puhua asiasta ja lähinnä siitä miksi kieltäydyin, ja myöskin siitä että unohdetaan koko asia.
Noh, ehkä pitää odottaa jokunen päivä ja sitten yrittää vielä puhua.
Annat ymmärtää että haluat muutakin. Ja houkutat epävakaita naisia.
25 vuoden työkokemuksella en ole vastaavaa nähnyt. Toki ehdoteltu on, mutta ihmiset ovat olleet ihan normaaleja kieltäytymisen jälkeen.