Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita mökillä olevia?

Vierailija
24.09.2022 |

Mitä ruokaa teette tänään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin grillailla jotain perussettiä. Ehkä tomaattia, maissia, herkkusieniä ja broileria. Ja iso salaatti lisäksi.

Vierailija
2/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia perunoita, itse kerättyjä suppilovahveroita, hirvipataa (itse metsästetty), jälkkäriksi puolukkapuuroa (itse kerätyt puolukat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperunoita. Otin eilen perunasuikalepussin kylmäkalleksi, täytyy käyttää tänään. Tulee mukavasti leivinuunissa ja riittää huomiseksikin.

Vierailija
4/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulossa ykkösen kanssa samaa settiä ja jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.

Eipä ole ennen syyskuun lopussa ollut isoja makeita mustikoita metsässä.

Itken sitä, että en silloin niitä löytänyt, kun olis ollut enemmin aikaa kerätä.🥲

Vierailija
5/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulossa ykkösen kanssa samaa settiä ja jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.

Eipä ole ennen syyskuun lopussa ollut isoja makeita mustikoita metsässä.

Itken sitä, että en silloin niitä löytänyt, kun olis ollut enemmin aikaa kerätä.🥲

Vierailija
6/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tuli kertausta, sorry.

Vierailija
7/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ollaan,ihana syyssää. Ulkotakassa tuli ja halsterissa grillimakkarat valmiina. Alkupalaksi punajuurisalaattia. Koira nauttii,kun saa olla vapaana aidatussa pihassa. Ruokailun jälkeen teen vähän puuhommia,klapikoneella halkaisen suurempia takkapuita. Sitten telttasauna lämpiämään,on muuten mainio keksintö. Minäkin,kun saan helposti migreenin saunomisesta,nautin nyt kun voi kylpeä raittiissa ilmassa. Ja saunavihdasta tippuvat lehdet ei haittaa,kun on maalattia. Hienoa syyspäivän jatkoa kaikille,nautitaan!

Vierailija
8/8 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mökkiläinen myös!

Lohi on justiin savustumassa ja lisäksi tein jo fetasalaatin valmiiksi. Myös pakaste coctailpiirakoita käytän uunissa ja munavoita niiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi