Sm-liiga ongelmissa, katsomot tyhjillään. Miksi sinä et käy lätkämatsissa?
Ihan vaan provoilematta jos saisi vähän vastauksia ?
Tämän tyylistä minigallupia on hankala toteuttaa fanisivustoilla koska enemmistö käy katsomassa pelejä paikan päällä. Joten: miksi et käy peleissä?
Kommentit (284)
Ei liiga, vaan jotkut joukkueet. Monilla joukkueilla on yleisömäärä yli budjetoidun.
Nyt laitetaan joka euro vain tarkkaan harkittuihin hankintoihin. Ruokaan, vaatteisiin, kenkiin, sähköön, polttoaineisiin, säästöön... Kyllä ei nyt ole budjetissa löysää yhtään mihinkään lätkämatsilippuihin.
Käyn pari peliä kaudessa tampereen areenassa ja aina lähtiessä huijatuksi tullut olo. Ahdasta ja kallista
Otteluiden alhainen taso. Suomi ei pärjää kansaivälisillä kentillä.
Esim. loppukesän mm-kisoissa Suomi hävisi jollekin Japanille. USA ja Kanada pyritteli Suomea miten tahtoi.
Miehistä sen verran, että jos ne tuurilla joskus jonkun pelin voittaa, niin silti ne ovat sikoja.
Katsokaa vaikka Kalervo Kummolan valokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn pari peliä kaudessa tampereen areenassa ja aina lähtiessä huijatuksi tullut olo. Ahdasta ja kallista
Istumapaikat on kuin pytyllä istuisi
Ei siellä saa rahoilleen vastinetta kun lätkä on nykyään hidasta ringetteä
Kävisin, mutta liput liian kalliita minulle.
Lätkä aiheuttaa jäähalleineen valtavan ilmastokuorman.
Miksi kävisin? Lapsen tasolle jääneet äijät jahtaa areenalla kumiläpyskää ja katsomossa toiset samanmoiset hurraa ja kittaa kaljaa.. Sitten matsin jälkeen särkemään patsaita ja muita julkisia kohteita.
Helpompaa telkusta, saa selostuksella ja voi vaihtaa matsia kun haluaa
Olen kantanut korteni kekoon kuskaamalla reilut 10 vuotta kolmea pientä kiekkoilijaa harjoituksiin ja peleihin, joten ei mitään kiinnostusta pyöriä jäähallilla sen enempää.
Koulussa mua kiusasi hokari, muutenkin jääkiekkokulttuuri nuuskineen tympeää ja ilkeää. Olen myös köyhä eli laittaisin rahat eka moneen muuhun kohteeseen.
En ole käynyt sitten Jokereiden lähdön. Meni vaan kiinnostus koko sarjaan sen myötä. Nykyään saa kuulla vähän väliä valituksia liigan tasosta, joten tuskin olen ihan pian menossakaan katsomaan. Mieluummin katson telkkarista NHL:ää, vaikka se tarkoittaakin usein yövalvomista.
En kyllä ymmärrä ,miksi pitäisi mennä jääkiekkoa katsomaan? Ei vaan kiinnosta.
en ole elämäni aikana käynyt katsomassa ainuttakaan jalkapallo tai jääkiekko ottelua, joten en näe tarvetta ap;n mieliksi mennä katselemaan. olen joskus televisiosta vilkaissut kun leijonat pelaa.
Asun aika kaukana hallista ja tänne on huonot julkisen liikenteen yhteydet.
Lisäksi liput on aika hintavia.
Lähin halli 30km päässä eikä kiinnosta yömyöhään julkisilla kulkea. Viimeisimmästä käynnistä on vuosia.
Peli näyttää hallissa niin paljon hitaammalta ettei viitsi x määrää kymmeneurosia sinne tuhlata
Jääkiekko ei kiinnosta pätkääkään. En ole ylipäänsä kiinnostunut penkkiurheilusta. Joskus saatan katsoa telkkarista huippufutista, siis ehkä kerran tai pari vuodessa, mutta live-matsien seuraaminen ei kiinnostaisi siinäkään lajissa. Inhoan mölyäviä fanilaumoja.
Ei vois vähempää kiinnostaa. Joskus olen puoliväkisin käynyt sukulaisen muksun pelin katsomassa.
-jääkiekko ei kiinnosta
- eihän sieltä katsomosta oikeasti kunnolla edes näe mitä kentällä tapahtuu
-kylmä
- tylsää