Sm-liiga ongelmissa, katsomot tyhjillään. Miksi sinä et käy lätkämatsissa?
Ihan vaan provoilematta jos saisi vähän vastauksia ?
Tämän tyylistä minigallupia on hankala toteuttaa fanisivustoilla koska enemmistö käy katsomassa pelejä paikan päällä. Joten: miksi et käy peleissä?
Kommentit (284)
En käy jääkiekko-otteluissa, koska vihaan jääkiekkoa.
Koska Jokerit ei pelaa liigassa.
Miesten laji, miehiä varten tehty. En halua sinne katsomoon hieltä haisevan junttilauman tönittäväksi. Peli on joskus mielenkiintoista katsoa, mutta tulee joka käänteessä liian selväksi että olen väärää sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa. Joskus olen puoliväkisin käynyt sukulaisen muksun pelin katsomassa.
-jääkiekko ei kiinnosta
- eihän sieltä katsomosta oikeasti kunnolla edes näe mitä kentällä tapahtuu
-kylmä
- tylsää
Itse lisäsin tähän listaan älytön huuto ja möykkä katsomoissa.
Pitäisi maksaa aika paljon, että lähtisin katsomaan kiekkoa ja tuhlasin yhden illan elämästäni.
Cmore maksaa jonkun 25 euroa kuussa ja samalla rahalla pääsee yhteen peliin. Plus hallille matkustaminen maksaa. Cmoren kuukausimaksun pitäisi olla jotain 100 euroa kuussa, niin menisin hallille mieluummin kuin katsoisin kotoa.
Se on niin pitkäveteistä katseltavaa.Ei kiinnosta yhtään.En kato ikinä edes niitä mm-kisoja.
Ei ole enää niitä vähäpukeisia cheerleadereita 😞
Vierailija kirjoitti:
Miksi kävisin? Lapsen tasolle jääneet äijät jahtaa areenalla kumiläpyskää ja katsomossa toiset samanmoiset hurraa ja kittaa kaljaa.. Sitten matsin jälkeen särkemään patsaita ja muita julkisia kohteita.
Tuo logiikka kävisi sitten mihin tahansa urheilulajin.
- lapsen tasolle jäänyt mies viskoo keppiä
- lapsen tasolle jäänyt mies työntää jotain rautakuulaa
- lapsen tasolle jääneet miehet juoksevat nahkapallon perässä
- lapsen tasolle jääneet miehet juoksevat ympyrää
Kiinnostaa kovasti, joka kausi käyn katsomassa hallilla monta matsia. Nyt on taas yleistetty ja liioiteltu tuo otsikko katsojalukuineen; eilenkin usealla paikkakunnalla väkeä riitti mukavasti, Tampere tietysti jopa ylitti odotukset. Onhan se joukkueen menestyksestä paljon kiinni, miten väki menee paikanpäälle. Mutta kunnon fani menee aina, ja tsemppaa joukkuettaan. Lätkä on hieno peli, Suomen ykkönen.
Miksei mieskiekko kiinnosta miehiäkään?
Ei kiinnosta katsoa urheilua, ei telkkaritsa eikä katsomossa.
Liiga ei ole tällä hetkellä vaan tarpeeksi mielenkiintoinen, puolustusta ja viivelähtöjä👎
Vauhtia ja vaarallisia (=viihdettä)tilanteita lisää.
Valmentajat tämän liigan ovat lyöneet läskiksi
Mä oon kakkosluokan kansalainen eli en rokotettu saati lähteny mihinkä turparäsy pelleilyihin mukaan, eihän sellaiset oo tervetulleita minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Cmore maksaa jonkun 25 euroa kuussa ja samalla rahalla pääsee yhteen peliin. Plus hallille matkustaminen maksaa. Cmoren kuukausimaksun pitäisi olla jotain 100 euroa kuussa, niin menisin hallille mieluummin kuin katsoisin kotoa.
Totta, lippujen hinnat ihan liian kovia. Ja Cmore kotona pelittää kyllä. Kannattaisi seurojen joskus vaikka kokeillakseen kerran puolittaa hinnat, näkisi miten se vaikuttaa yleisömääriin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kalliilta. Itsellä oli joskus NHL.tv vuositilaus ja kaikki yli 2000 peliä irtosi noin satasella. Lisäksi arkistosta olisi voinut katsella menneitä, jos nostalgian nälkä yllättää.
Entisenä "ykkösdivarin (nyk Mestis) häntäpään" tason pelaajana sain vain tarpeekseni lätkästä. Lisäksi lipun hinta vs kokemus ei nyt vain mätsää liigatasolla.
Nykyään olenkin enemmän futismies, mutta talvisin saatan käydä katsomassa pari Mestiksen/Suomi-sarjan peliä, ennen kaikkea haistelemassa tuttua pukukoppihikeä.
Vierailija kirjoitti:
Lätkä aiheuttaa jäähalleineen valtavan ilmastokuorman.
CATL:n markkinointitoimisto ilmoittauttuu ketjuun
Hidasta ja puolustusvoittoista peliä. No tänks. Kotisohvalta katsellaan
Hinnat ja kaukalot pinemmiksi, niin sitten alan taas käymään. 60 peliä runkosarjaa ja pelit minä päivinä sattuu, onko järkeä?