Mies, suostutko laittamaan naiselle kotona hiusvärin päähän, jos naisella ei ole rahaa parturiin?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen laita sitä itse? Mulla ei ole miestä ja värjään hiukset kotona..
En saa sitä tasaisesti levitettyä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko sulta esim. toinen käsi vai näkökyky?
Suostuvatko miehet myös leikkaamaan naisen hiusten latvat?
Ansiosidonnaista huononnetaan eikä myöskään työmarkkinatuella ole rahaa mennä parturiin.
Töitä on nyt 6 kuukaudeksi eikä ole jatkosta tietoa.
Mä kyllä luotan enemmän omiin taitoihini kun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono näkö. Piilareita en köyhänä ole omistanut koskaan.
Toki, mutta vaimo värjää ihan itse hiuksensa.
Jos kampaus on kananperse ja väri shokkiväri, ja värin laittamisen ajan saan kuunnella valitusta siitä kuinka porvarihallitus sortaa.
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista huononnetaan eikä myöskään työmarkkinatuella ole rahaa mennä parturiin.
Muuten kyllä, mutta ei silloin kun teksti antaa ymmärtää että etuuksien heikentäminen liittyisi jotenkin miesten velvollisuuksiin hoitaa tällaisia asioita.
Toki, mutta en ole koskaan värjännyt omia hiuksiani tai kenenkään toisen, niin lopputuloksesta en anna minkäänlaista tyytyväisyystakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä silmälasejakaan köyhällä tietenkään ole? Mutta hiusväriin on varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan pitkät hiukset?
Itselläni puolipitkät ja huono näkö, silti olen onnistunut levittämään hiusvärin tasaisesti.
Laseja pidän siihen asti, kun levitän väriä hiusrajaan edestä ja sivusta, muuten mennään sitten tuntumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta ei silloin kun teksti antaa ymmärtää että etuuksien heikentäminen liittyisi jotenkin miesten velvollisuuksiin hoitaa tällaisia asioita.
Niin eli naisilla ei ole rahaa värjätä hiuksia eikä leikkauttaa hiuksia parturissa, koska työnantaja on se, joka päättää kenet töihin ottaa. Työsopimusta ei voi tehdä yksin.
Yksi vaihtoehto voisi olla kasvivärit, niitä saa levittää päähän koko päivän.
Jos ansiosidonnaisen huononnus menee läpi niin osa-aikatyötä tekevät eivät saa enää soviteltua päivärahaa eli parturi on yksi mistä voi säästää rahaa.
Mieluummin maksan kampaamokäynnin kuin, että aletaan väreillä sotkemaan kylppäriä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ansiosidonnaisen huononnus menee läpi niin osa-aikatyötä tekevät eivät saa enää soviteltua päivärahaa eli parturi on yksi mistä voi säästää rahaa.
Työssäkäyvän puolison kanssa asuvat eivät saa asumistukea tilalle eikä muita tukia.
Pitäisi asua yksin vuokralla.
Tuo on ongelma, että jos eroaa niin nykyinen puoliso laittaa hiusvärin päähän ja uusi mies ei välttämättä suostuisi eli ei voi seurustella sellaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvän puolison kanssa asuvat eivät saa asumistukea tilalle eikä muita tukia.
Pitäisi asua yksin vuokralla.
30 viikko tunnilla saa kaupassa 1300 netto, lainat ei ole laskuja toimeentulotuessa, harmi juttu, jos tuo ansiosidonnaisen huononnus menee läpi.
Suomessa alkaa monella naisella olemaan itse leikatut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta suostuisin, jos kauniisti pyydetään. Miksi ihmeessä kieltäytyisin, jos vaiva on kohtuullinen, ja voin olla avuksi. Tosin aloittaisin varovaisesti sanomalla, että en ole kovin taitava.