Mies, suostutko laittamaan naiselle kotona hiusvärin päähän, jos naisella ei ole rahaa parturiin?
Kommentit (60)
Mun mies laittoi mulle raitoja opiskeluaikoina useinkin. Niistä tuli kivat ja se oli siinä ihan hyvä. Semmosen hupun läpi nosteli puikolla ja värjäs. Mä oon myös lyhentänyt koneella mieheni hiuksia, kun sillä on helppo malli. Ja niskavillat toki muulloinkin.
Nainen ei käy parturissa vaan kampaajalla.
Aloitteen kysymys typerä.
Ei voi osallistua työpaikan parturi keskusteluihin, kun ei ole varaa parturiin, työpaikka määräaikainen.
Kyllä mun mies varmasti suostuisi, niin olisi tehnyt exäkin, tai joku miespuolisista ystävistäni tai vaikka broidi, mutten ole koskaan tarvinnut apua hiusteni värjäämisessä tai raidoittamisessa. Aivan sama minkä pituiset hiukseni ovat olleet.
Olen toki käynyt kampaajallakin ja tullut siihen tulokseen, että lopputulos on aivan yhtä hyvä (ja huomattavasti halvempaa) kotona värjätessä.
Olen myös leikannut hiukseni itse jo vuosia, toki tässä auttaa se, että mulla on luonnonkiharat hiukset joten ei ne ole koskaan tasaiset kuitenkaan 😄
No miksei, jos ei ole koko ajan jotain apua pyytämässä ulkonäkönsä ehostukseen. Ei kai tuo nyt ole isokaan homma lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kriteeri miehelle on, että suostuu värjäämään naisen hiukset.
Jos tämä on oikeasti joku kriteeri, niin niitä kriteerejä mahtaa olla aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on oikeasti joku kriteeri, niin niitä kriteerejä mahtaa olla aika paljon.
Naisilla on kaikenlaisia kriteerejä. Siksi teille miehille esitetään kysymyksiä. Mieti mitä vastaat, kysymyksiin voi olla tietty syy.
Naisen ajattelevat monimutkaisemmin kuin te miehet osaatte ikinä kuvittellakaan ja nainen voi myös valehdella pakkien syyn tai miksi hakuaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kaikenlaisia kriteerejä. Siksi teille miehille esitetään kysymyksiä. Mieti mitä vastaat, kysymyksiin voi olla tietty syy.
Naisen ajattelevat monimutkaisemmin kuin te miehet osaatte ikinä kuvittellakaan ja nainen voi myös valehdella pakkien syyn tai miksi hakuaa erota.
Haluaisin kiharat, mutta maksavat 160 euroa pitempiin hiuksiin. Ehkä mies voisi laittaa koti permanentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin yhden miehen kanssa 2 viikkoa eikä se yrittänyt kertaakaan suudella niin en halunnut nähdä sitä enää.
Ja mies kysyi miksi. No, ei kiinnostanut vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuvatko miehet myös leikkaamaan naisen hiusten latvat?
Ansiosidonnaista huononnetaan eikä myöskään työmarkkinatuella ole rahaa mennä parturiin.
Töitä on nyt 6 kuukaudeksi eikä ole jatkosta tietoa.
Muuten kyllä, mutta ei silloin kun teksti antaa ymmärtää että etuuksien heikentäminen liittyisi jotenkin miesten velvollisuuksiin hoitaa tällaisia asioita.
Niin eli naisilla ei ole rahaa värjätä hiuksia eikä leikkauttaa hiuksia parturissa, koska työnantaja on se, joka päättää kenet töihin ottaa. Työsopimusta ei voi tehdä yksin.
Yksi vaihtoehto voisi olla kasvivärit, niitä saa levittää päähän koko päivän.
Hiusten värjääminen ei taida olla mikään perusoikeus.
Eikä ole miesten velvollisuus järjestää teille tällaisia asioita.
Naisista tulee mieleen roskalavaryhmän ihmiset jotka alkavat valittamaan lahjoittajalle että millä he saavat ilmaiset tavarat kotiinsa kun eivät omista autoa tai kun lapsi on kipeänä.
Joo voin laittaa hiusvärin ja leikata latvatkin.
Mitä ap tekisi minun hyväkseni?
Termi on vastavuoroisuus. Kuuluu parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen laita sitä itse? Mulla ei ole miestä ja värjään hiukset kotona..
En saa sitä tasaisesti levitettyä itse.
Puuttuuko sulta esim. toinen käsi vai näkökyky?
Huono näkö. Piilareita en köyhänä ole omistanut koskaan.
Käärit silmälasit elmukelmuun, niin ei sotkeudu. Linssin eteen vain yksi kerros.
En tiedä, että olisiko minulla osaamista tuohon, mutta voisihan se olla ihan mukavaa tekemistä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee mieleen roskalavaryhmän ihmiset jotka alkavat valittamaan lahjoittajalle että millä he saavat ilmaiset tavarat kotiinsa kun eivät omista autoa tai kun lapsi on kipeänä.
Ja te mies päälliköt ette voi palkata naisia töihin, kun joku toinen mies voi panna naisen raskaaksi ja joutuu maksamaan äitiysloman. Luuletko, että jollain työttömyyskorvauksella tehtävällä työkokeilulla maksetaan kampaaja ja meikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te mies päälliköt ette voi palkata naisia töihin, kun joku toinen mies voi panna naisen raskaaksi ja joutuu maksamaan äitiysloman. Luuletko, että jollain työttömyyskorvauksella tehtävällä työkokeilulla maksetaan kampaaja ja meikkejä?
Erityisesti nämä tietyissä puolueissa olevat miehet eivät ymmärrä, että korkeilla vuokrilla ja vastikkeellisella työttömyysturvalla ei mennä kampaajalle tai osteta meikkejä.
Naisena päästän miehet tästä velvollisuudesta. Ei ole pakko laittaa. Naiset osaavat laittaa itsekin tai sitten ei ole pakko laittaa sitä myrkkykemikaalia päähänsä. Toki jotkut varmaan auttavat jos naisen käsi on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisena päästän miehet tästä velvollisuudesta. Ei ole pakko laittaa. Naiset osaavat laittaa itsekin tai sitten ei ole pakko laittaa sitä myrkkykemikaalia päähänsä. Toki jotkut varmaan auttavat jos naisen käsi on mennyt.
Ei ole pakko, mutta suhde saattaa jäädä väliin.
Joo, mutta en ilman saarnaa niiden myrkkyjen tarpeettomuudesta.
Houksensa pystyy myös itse näppärästi leikkaamaan. Pitkätkin. Mulla itselläni on lanneselkään ulottuvat hiukset ja itse olen niitä värjäillyt. Vaatii tosiaan useamman purkin mutta - kyllä mä tiedän, mistä hiukseni alkavat ja mihin loppuvat, paljonko niitä on ja missä sitä väriä on. Joten en oikeasti nyt ymmärrä tätä ongelmaa.
Hiukset saa kiinni kivasti, vaikka ulottuisivat vain olkapäille, jolloin värjäyskin aina vain helpottuu.