Mies, suostutko laittamaan naiselle kotona hiusvärin päähän, jos naisella ei ole rahaa parturiin?
Kommentit (60)
En ikinä ottaisi naista joka liihottelee muodin mukana ja joka ei hyväksy omaa luonnollista hiusväriään. Ja ihania karvoja pimpissään.
M40
Onko jollakin kokemusta kasviväreistä. Niitä voi ilmeisesti levittää koko päivän.
Laittaa verhot kiinni eikä avaa ovea kenellekään. Voi värjätä hiuksia koko lauantai päivän.
Vierailija kirjoitti:
Miten kädetön on ihminen, joka ei saa itse levitettyä hiusväriään hiuksiinsa? Jos ei kädet sen vertaa toimi niin ehkä kannattaa jättää värjäämättä.
Kun ei näe kunnolla. Ei ole piilareihin rahaa.
Hiusvärin saa hiuksiinsa levitetyksi itsekin ihan kumpaakin kättä käyttäen. Ei siihen miestä tarvitse. Miten kädetön ap oikein on? Tarvitseeko hän apuja myös vessakäynneilleen, ruokailuun ja pukeutumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen laita sitä itse? Mulla ei ole miestä ja värjään hiukset kotona..
En saa sitä tasaisesti levitettyä itse.
Puuttuuko sulta esim. toinen käsi vai näkökyky?
Huono näkö. Piilareita en köyhänä ole omistanut koskaan.
Eikä silmälasejakaan köyhällä tietenkään ole? Mutta hiusväriin on varaa?
Hiusväri on kymmenen kertaa halvempaa kuin silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälaseihin voi tulla hiusväriä ja nykyiset ovat 7 vuotta vanhat. Silmälasit ovat kalliita.
Ohis, mutta naisena olen kieltäytynyt parturoimasta miehen päätä. Syy kieltäytymiselle on se, että mikäli epäonnistun, mies alkaa huutamaan minulle. Kokemusta on...
Näin ollen ymmärrän hyvin, mikäli puoliso kieltäytyisi pyynnöstä. Syy kieltäytymiselle ei aina ole kieltäytyjän ilkeys, vaan välillä ihan puhdas itsesuojeluvaisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusväri on kymmenen kertaa halvempaa kuin silmälasit.
Olut on vielä halvempaa. Ostaisin mieluiten sitä näistä vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälaseihin voi tulla hiusväriä ja nykyiset ovat 7 vuotta vanhat. Silmälasit ovat kalliita.
Silmälasien sangat voi suojata pujottamalla niihin kertakäyttöhanskoista leikatut sormet ja kiinnittää kumilenkeillä tai käyttää vanhoja silmälaseja.
Yksi kriteeri miehelle on, että suostuu värjäämään naisen hiukset.
Naiselle ei kasva parta joten ei hän parturia tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Hiusvärin saa hiuksiinsa levitetyksi itsekin ihan kumpaakin kättä käyttäen. Ei siihen miestä tarvitse. Miten kädetön ap oikein on? Tarvitseeko hän apuja myös vessakäynneilleen, ruokailuun ja pukeutumiseen?
Aivan. Eihän siihen nyt ketään toista tarvitse väriä levittämään. Minä laitan koko pään raidatkin itse.
Vierailija kirjoitti:
Miten kädetön on ihminen, joka ei saa itse levitettyä hiusväriään hiuksiinsa? Jos ei kädet sen vertaa toimi niin ehkä kannattaa jättää värjäämättä.
Osalla hiukset on epätasaisesti värjätty esim. kun hiukset ponnarilla niin ei ole niskahiuksissa väriä ollenkaan.
Mun mies värjännyt usein mun hiukset. Saan sen tietysti itsekin tehtyä mutta helpompaa ja nopeampaa noin.
On kyllä avuttomuus huipussaan, jos ei itse saa levitettyä hiusväriä päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta eri asia onko väri tasaisesti levitetty.
Kaikille ei ole tasaisesti levitetty ja riippuu varmaan myös hiusten pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta eri asia onko väri tasaisesti levitetty.
Kaikille ei ole tasaisesti levitetty ja riippuu varmaan myös hiusten pituudesta.
Lyhyisiin hiuksiin väri on varmaan helpompi levittää kuin pitkiin, mutta kun ei ole rahaa hypätä parturissa niin pitää olla pitkät hiukset, jotka saa vaikka kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Suostuvatko miehet myös leikkaamaan naisen hiusten latvat?
Ansiosidonnaista huononnetaan eikä myöskään työmarkkinatuella ole rahaa mennä parturiin.
Töitä on nyt 6 kuukaudeksi eikä ole jatkosta tietoa.
Kyllä mun mies leikkaa mun hiusten latvat. Näin on ollut jo muutamia vuosia. Toki välillä käyn kampaamossakin. Pitkän tukan tasaus on aika hinnakasta ja yhtälailla sen voi mies tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuvatko miehet myös leikkaamaan naisen hiusten latvat?
Ansiosidonnaista huononnetaan eikä myöskään työmarkkinatuella ole rahaa mennä parturiin.
Töitä on nyt 6 kuukaudeksi eikä ole jatkosta tietoa.
Kyllä mun mies leikkaa mun hiusten latvat. Näin on ollut jo muutamia vuosia. Toki välillä käyn kampaamossakin. Pitkän tukan tasaus on aika hinnakasta ja yhtälailla sen voi mies tehdä.
Todella kallista. Parturissa käynti vaatii vakituisen työpaikan.