Ärsyttää, kun anoppi soittelee aina lauantaisin työasioista...
Ollaan perheen kanssa lauantaisin usein liikenteessä ja vietetään laatuaikaa. Yks juttu kuitenkin ärsyttää, usein kun ollaan perheenä matkalla jonnekin niin anoppi päättää soittaa just silloin ja alkaa utelemaan työkuvioita ja kouluasioita. Siis joka lauantai päivä. Hänellä itsellään on ilmeisesti tylsää aina silloin ja viihdyttää itseään kyselemällä kuulumisia eli just näitä työja kouluasioita. Arkipäivisin tämä eläkeläinen on kiireinen ja ramppaa harrastuksissa jne.. Mulla alkaa oikeesti niin palamaan päreet sen kanssa.
Kommentit (5)
Joo ymmärrän sua. Sitä yrittää rentoutua ja viettää yhdessä kiva perhepäivä niin se meneekin anopin uteluihin 'mihin olette menossa' ' oletko nyt tehny aamuvuoroja' ' olitko keskiviikkona iltavuorossa' ' onko ollu kiirettä töissä'.
Laita ensi kerralla viesti, että "en pääse nyt vastaamaan, olemme liikenteessä, soittelen takaisin ensi viikolla." Sitten soitat kun tiedät, että anopilla on menoa.
Niin, en ymmärrä mikä pakko on vastata. Laittaa puhelimen äänettömälle jos ei kykene sulkemaan sitä. Minulla on la-su puhelin kiinni kokonaan ja aivan ihanaa. Sairasta jos täytyy olla aina tavoitettavissa.
Soitteleeko anoppi sinulle vai pojalleen. Meillä kumpikin hoitaa itse yhteydet omiin vanhempiin. Hyvin on toiminut jo yli 30 vuotta.
Älä vastaa puhelimeen.