Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrods tavaratalossa olleet, mitä ootte ostaneet?

Vierailija
23.09.2022 |

Kertokaa!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Harrodsin kantiskortti. Olen ostanut mm. Mulberryn huiveja ja Barbourin takin.

Vierailija
42/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan maksukorttikotelon logolla, ihanan sateenvarjon, joulukoristeita, kortteja (joulu- ja onnittelu),perinteisen tummavihreän Harrodsin kannellisen posliinisäilytyspurkin kultaisella logolla yms. mukavaa muistoa käynnistä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta kaikkien osastojen läpi olen hiljakseen kulkenut. Myyjien taito oli vaikuttavaa, diskreetisti astuivat lähemmäs kun pysähdyin katsomaan sadantonnin rannekelloa vitriinissä, mutta eivät tunkeutuneet pälättämään ylipirteällä äänellä, kuten esim Suomessa Vilassa käsitetään asiakaspalvelu.

Vierailija
44/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä (tätä olen tilannut myös heidän verkkokaupan kautta), lastenvaatteita, leluja, naisten vaatteita. Nämä nyt ainakin tulee miettimättä mieleen.

Vierailija
45/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla teini-ikäisenä kävin ja edelleen on sieltä ostettu teepurkki tallella. En muista ostinko muuta.

Vierailija
46/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä ostin ihanissa lasipurkeissa ja mies oli pyörtyä, kun kuuli hinnan. Tuosta on jo vuosia. Nythän kaikki tavaratalot vilisee söpöjä kynttilöitä lasipurkeissa, mitta silloin ei ollut muodissa vielä Suomessa.

Vierailija
47/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansinisen sävyisessä tötsässä talkkia, joka tuoksui ihanalta :D Vuosi oli 1988 ja olin Brightonin kielikurssimatkaan kuuluvalla Lontoon reissulla :)

Vierailija
48/58 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä ja suklaata taisin ostaa.

Vierailija
49/58 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kielikurssilla vuonna 95. Ostin teetä, pieniä hillopurkkeja lajitelman ja rintsikat. :)

Mitä, onko kaikki olleet Lontoossa -95?

Niin mäkin, heti uudenvuoden jälkeen.

Vierailija
50/58 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aluksi jaka reissulla ostamassa joulukuuseen koristeen. Kun lapset oli pieniä, ostin leluosastolta joskus jotain tuliaisiksi.

Vierailija
51/58 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleen ja jonku talvikoristeen, en enää muista millainen se oli ja missä mahtaa olla nyt.

Vierailija
52/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain keluja ostettiin lapsille, ruokaosaston vieressä kahvilassa nautittiin välipalat, isäni osti jotain Wegdewoodin kuppeja. Vain vähån jaksettiin kierrellä, Ihailitiin upeita portaikkoja ja mielikuvituksellisen hienoja kakkuvalikoimia vitriineissä,

Vierailija
53/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa oli nuukana ostaa vain Harrods-osaston tuotteita. Ostin nallen, pikkulaukun, kassin, mustekynän, suklaata ja teetä. 

Vierailija
54/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken tarpeellisen saa tokmannilta ja stockmannnilta, joten tuo harrods on aikalailla turha liike.

Vierailija
55/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ihan uteliaisuutta vain poikkesin eikä osunut silmiin mitään tarvittavaa/kiinnostavaa. Seuralainen osti jotain suklaata.

Vierailija
56/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipussin, jossa nätti kuvio ja sivussa lukee ihan pienellä, että Harrods.. eli niitten omia tuotteita. On palvellut uskollisesti jo 10 vuotta eikä merkkejäkään kulumisesta.

Vierailija
57/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin -89 hienon puisen nokkahuilun ja soittelen sillä yhä. 

-95 ostin teetä

2004 ostin lapsille nallet ja suklaata. 

Vierailija
58/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa ja harvemmin tosiaan tulee käytyä Harrodsilla, mutta herkkuosastolta tulee ostettua käydessä aina jotain ja alennusmyynnin aikaan olen löytänyt esim. laadukkaita alusvaatteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi