Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko masennuksesta toipua pelkillä mielialalääkkeillä?

Vierailija
30.10.2006 |

Eli mulla ilmeisesti keskivaikea masennus, kävin lääkärissä joka teetti " pikamasennustestin" . Lisäksi kävin labrassa verikokeissa, poissuljettiin elimilliset viat.

Nyt labratulosten valmistuttua lääkäri suositteli mulle masennuslääkkeitä mutta siinä kaikki, ei mitään keskusteluapua tms. Onko mahdollista että ne lääkkeet auttaisivat ihan yksinään vai pitääkö mun hakea yksityiseltä lääkäriltä apua (nuo lääkkeet määräsi siis tk-lääkäri).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliokin voi auttaa ja liikunta

_Vähennä sokeria, vehnää ja hiilihydraatteja

- syö paljon kalaa, omega rasvahappoja

Vierailija
2/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiku ja katso mitä syöt

Hanki keskusteluapua,

lääkitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä kussakin kunnassa psykiatriset poliklinikat (entiset mielenterveystoimistot), joihin pääsee tk-lääkärin lähetteellä ja jotka eivät myöskään maksa mitään potilaalle.

Tuli mieleen että lääkäri oli ehkä aloittelija, tai sitten hän kertakaikkiaan unohti suunnitella terapiakäyntejä. Soita hänelle, ja pyydä lähete psykiatriselle poliklinikalle. Hyvin lievästä masennuksesta voi toki toipua ilman keskustelukäyntejäkin, mutta kyllä se yleensä on niin, että sekä lääkkeet että keskustelut.

Vierailija
4/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kontrolliaika parin viikon päästä kun olen aloittanut lääkkeet, täytyy ottaa esille tuo keskusteluapu -juttu.

Vierailija
5/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lyhytkestoista terapiaa, josko auttaisi. Jos ei riitä niin sitten pidempää.

Tsemiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän