Nautitko syksystä ja ruskan paletista?
Kommentit (14)
Nautin ja oon odottanut tätä keväästä asti 🥰
En.
Siks budjaan tääl USAs mis syksy on tuntematon käsite.
KILTTIYS kirjoitti:
En.
Kyllä syksy tulee minun ymmärtääkseni tavalla tai toisella joka puolelle maapalloa. Ainakin kuvissa USA:ssa on myöskin kaunis ruska.
Kyllä vielä, siihen saakka kun lehtiä on puissa. Mutta sitten kun puut on paljaana ja pellot käännetty musta puoli ylöspäin niin plääh, se on ankeaa!
Kyllä, syksy on suosikkivuodenaikani. Kaikki värit, jotka sade puhdistaa ja kirkastaa. Kauniit kuulaat pakkasaamut ja huurteiset puolukat metsäpolun reunoilla. Jääkiteitä oksilla ja ketunjälkiä huurteisessa maassa. Ja myrskytuulet, jotka vievät mukanaan linnut ja lehdet ja muuttavat luonnon skandinaaviseen designiin, vähäeleisen selkeäksi ja olennaiseen keskittyväksi.
Joo, vaikka myöhemmin ruska vaihtuu pakkaseksi 🤪
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
En.
Kyllä syksy tulee minun ymmärtääkseni tavalla tai toisella joka puolelle maapalloa. Ainakin kuvissa USA:ssa on myöskin kaunis ruska.
No jossai böndel varmasti näin. Tääl Losis vähä toinen tilanne.
Nyt on valtaisan upeat maaruskan värit! Luonto on todella kaunis
KILTTIYS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
En.
No jossai böndel varmasti näin. Tääl Losis vähä toinen tilanne.
USA on kyllä aika iso alue. Esim. sellaisellakin böndellä kuin New York sataa talvella lunta 😆. Joten EPÄILEN VAHVASTI että siellä on myös syksy...
Kireä viima puvuttoman hätkäytti.
Turussa sitä ruskan palettia löytyy ympäri vuoden 😂.