Olen kyllästynyt miehiin
Tänään päätin etten ikinä enää hanki miestä.
Vihaan kaikkia miehiä sydämeni pohjasta!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän täysin , hommaa nuorempi mies, vanhemmat aivopesarit makkaraa ja kaljaa imevät miehet on luusereita ja juntteja . täällä keskusteluissa sen huomaa .
30v MIES täällä , lets go !
Olen vasta 23 vuotias, juuri näihin 22-28 vuotiaisiin olen kyllästynyt totaalisesti.
Sitten ei auta muu kuin ottaa selkeästi itseä vanhempi mies kumppaniksi. Miehistä tulee usein kiinnostavampia iän myötä.
ei muute todellakaan tule , juntteja niistä tulee ja yksinkertasia .
mies on parhaimmillaan 30-35veenä
Viha on hirveän kuluttava tunne, se voi vaikka .... kääntyä rakkaudeksi.
(Täh? - Jatkakaa ....)
Vierailija kirjoitti:
Ja koska olet nainen, niin tympääntyneenäkin seurustelet todennäköisesti vuoden sisällä. Et voi sille mitään, että miehet lähestyvät sinua kuitenkin jossain vaiheessa.
Niille voi sanoa ei. Mulla on tiukassa muistissa edellisen suhteen kompastuskivet. Ennemmin tai myöhemmin uuteen suhteeseen tulee ongelmia. Enkä jaksa enää tällä iällä alkaa vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Ja koska olet nainen, niin tympääntyneenäkin seurustelet todennäköisesti vuoden sisällä. Et voi sille mitään, että miehet lähestyvät sinua kuitenkin jossain vaiheessa.
En todellakaan seurustele 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Viha on hirveän kuluttava tunne, se voi vaikka .... kääntyä rakkaudeksi.
(Täh? - Jatkakaa ....)
Aggrepano kuluttaa
Ihmettelen vaan, että miksi miehet luulevat voivansa kontrolloivansa meitä naisia ihankuin meillä ei olisi omaa tahtoa ollenkaan, tai aivoja!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, että miksi miehet luulevat voivansa kontrolloivansa meitä naisia ihankuin meillä ei olisi omaa tahtoa ollenkaan, tai aivoja!
Siksi, että ne aivot katoavat, kun miehellä on vahva hiusraja, lihasmassaa, vähän rasvaa jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että ne aivot katoavat, kun miehellä on vahva hiusraja, lihasmassaa, vähän rasvaa jne...
Nää.. Vakuuttaa lesbouden olevan ratkaisu.
Päästin luontoon nelikybäsen rotkaleen. Ei tuu