Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt miehiin

Vierailija
23.09.2022 |

Tänään päätin etten ikinä enää hanki miestä.
Vihaan kaikkia miehiä sydämeni pohjasta!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ymmärrän täysin , hommaa nuorempi mies, vanhemmat aivopesarit makkaraa ja kaljaa imevät miehet on luusereita ja juntteja . täällä keskusteluissa sen huomaa . 

30v MIES täällä , lets go !

Olen vasta 23 vuotias, juuri näihin 22-28 vuotiaisiin olen kyllästynyt totaalisesti.

Sitten ei auta muu kuin ottaa selkeästi itseä vanhempi mies kumppaniksi. Miehistä tulee usein kiinnostavampia iän myötä.

Päästin luontoon nelikybäsen rotkaleen. Ei tuu

Vierailija
22/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ymmärrän täysin , hommaa nuorempi mies, vanhemmat aivopesarit makkaraa ja kaljaa imevät miehet on luusereita ja juntteja . täällä keskusteluissa sen huomaa . 

30v MIES täällä , lets go !

Olen vasta 23 vuotias, juuri näihin 22-28 vuotiaisiin olen kyllästynyt totaalisesti.

Sitten ei auta muu kuin ottaa selkeästi itseä vanhempi mies kumppaniksi. Miehistä tulee usein kiinnostavampia iän myötä.

ei muute todellakaan tule , juntteja niistä tulee ja yksinkertasia . 

mies on parhaimmillaan 30-35veenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on hirveän kuluttava tunne, se voi vaikka .... kääntyä rakkaudeksi.

(Täh? - Jatkakaa ....)

Vierailija
24/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koska olet nainen, niin tympääntyneenäkin seurustelet todennäköisesti vuoden sisällä. Et voi sille mitään, että miehet lähestyvät sinua kuitenkin jossain vaiheessa.

Niille voi sanoa ei. Mulla on tiukassa muistissa edellisen suhteen kompastuskivet. Ennemmin tai myöhemmin uuteen suhteeseen tulee ongelmia. Enkä jaksa enää tällä iällä alkaa vääntämään.

Vierailija
25/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koska olet nainen, niin tympääntyneenäkin seurustelet todennäköisesti vuoden sisällä. Et voi sille mitään, että miehet lähestyvät sinua kuitenkin jossain vaiheessa.

En todellakaan seurustele 😂😂

Vierailija
26/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on hirveän kuluttava tunne, se voi vaikka .... kääntyä rakkaudeksi.

(Täh? - Jatkakaa ....)

Aggrepano kuluttaa

Vierailija
27/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, että miksi miehet luulevat voivansa kontrolloivansa meitä naisia ihankuin meillä ei olisi omaa tahtoa ollenkaan, tai aivoja!

Vierailija
28/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan, että miksi miehet luulevat voivansa kontrolloivansa meitä naisia ihankuin meillä ei olisi omaa tahtoa ollenkaan, tai aivoja!

Siksi, että ne aivot katoavat, kun miehellä on vahva hiusraja, lihasmassaa, vähän rasvaa jne...

Vierailija
29/29 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ne aivot katoavat, kun miehellä on vahva hiusraja, lihasmassaa, vähän rasvaa jne...

Nää.. Vakuuttaa lesbouden olevan ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi