Eroaminen sattuu aivan valtavan paljon
Miten voi ihminen olla näin romuna. Eikä loppua näy. Tai kait tämä joskus helpottaa, mutta edessä on pitkä ja kivinen tie ennen sitä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies sanoi eron syyksi sen, että päästelin hänen seurassaan kunnon pieruja. Pyllyni rutisi kovaan ääneen ja aromikkaat tuoksut levisivät ympäristöön. En voi tälle mitään, kun olen kasvissyöjä ja minulla on ibs. Kyseessähän on täysin luonollinen kehon toiminto. Oon todella surullinen, jos tämä mun jatkuva piereskely on ainoa syy eroon.
Ap
Joo, no tämä ei ole oikea ap.
Miksi hullut huutelijat kerääntyvät eroketjuihin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en aina ymmärrä, mutta ehkä mun ei tarvikaan. Ei ihanan täydelliset suhteet vain yhtäkkiä pääty. Tässäkin oli pettämistä pidempään. Miten voi olla tunteita pettäjää kohtaan? Läheisriippuvuus? Itse nostaisin pään pystyyn ja kohti parempaa. Olisin onnellinen, että pääsin eroon tuollaisesta.
Ensin se pettämisen karuselli vaan pyörittää, ei pysty ajattelemaan järkevästi. Kiidät ylös ja alas.
Kun pettäminen loppuu, olet aivan poikki ja hiljaisuudessa tunnet että tunteet pettäjää kohtaan ovat kuolleet.
Tiedät, että haluat pois mutta et tiedä minne menisit.
Ap, en osaa edes kuvitella miltä susta tuntuu. Myönnän sen. Halusin vaan toivottaa sulle paljon tsemppiä ja onnea tulevaisuuteen. Muista, aina ei tarvitse olla vahva. Saat olla särkynyt. Tulet kyllä vielä ehjäksi. Uskon sen. Usko sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, en osaa edes kuvitella miltä susta tuntuu. Myönnän sen. Halusin vaan toivottaa sulle paljon tsemppiä ja onnea tulevaisuuteen. Muista, aina ei tarvitse olla vahva. Saat olla särkynyt. Tulet kyllä vielä ehjäksi. Uskon sen. Usko sinäkin.
Kiitos. Tsemppiä, voimia kaikkea mahdollista tässä todella tarvitaan. Ei ole helppoa ei.
Ei tämä ole unelmaliitto ollut aikoihin. Silti olisin valmis vaikka kiipeämään pylly edellä puuhun pelastaakseni liiton ja perheen. Säilyttämään lapsilla ehjän kodin. Tosin, sen kodin pitäisi olla paljon onnellisempi kun tämä nykyään on. En osaa vielä olla iloinen siitä että tämä loppuu. Vielä on liikaa avoimia kysymyksiä.
Varmaan sitten kun saan oman kodin ja pääsen aloittamaan täysin oman elämän ymmärrän miten paljon helpompi on hengittää.
Läheisriippuvainen? Ehkä. Ainakin yksinäinen tulevaisuus pelottaa todella paljon.