Asiantuntija varoittaa: Älä käytä hoitoainetta hiuksiin, jos ydinsota syttyy
Parhaat kauneusvinkit ydinkatastrofiin. Vaikka maailma posahtaisi atomeiksi, ei se ole mikään tekosyy olla huolehtimasta itsestämme ja kauneudestamme, eikös niin ladies?
https://www.stara.fi/2022/09/23/ala-kayta-hoitoainetta-jos-ydinsota-syt…
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Positiivista vuosien ydintalvessa on se, kun aurinkoa ei näy, niin iho ei rypisty.
Ei tarvi huolehtia UVA ja UVB -säteistä, kun saa muuta säteilyä.
Hyvä pointti. Every mushroom cloud has a silver lining!
OK, alienit on ihmisiä tulevaisuudesta! Ne on keksineet jotenkin aikamatkustamisen.
Ydinsodan jälkeen ihmiset, jotka selviytyivät, muuttuivat geneettisesti. Heistä tuli valkoisia ja rypyttömiä (ydintalven takia), silmät muuttui suuriksi (koska pimeässä piti nähdä), iho karvattomaksi (koska säteily) ja koska ruokaa ei ollut paljoa, heistä tuli laihoja.
Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin?
Joo hoitoaine saa ydinlaskeuman jumahtamaan hiuksiin. Mutta voisiko se kumminkin lisätä kiiltoa hiuksiin? 🧐
Hyvin todennäköisesti hiuksissa olisi säteilevä säihke. Pimeässäkin.
Vierailija kirjoitti:
OK, alienit on ihmisiä tulevaisuudesta! Ne on keksineet jotenkin aikamatkustamisen.
Ydinsodan jälkeen ihmiset, jotka selviytyivät, muuttuivat geneettisesti. Heistä tuli valkoisia ja rypyttömiä (ydintalven takia), silmät muuttui suuriksi (koska pimeässä piti nähdä), iho karvattomaksi (koska säteily) ja koska ruokaa ei ollut paljoa, heistä tuli laihoja.
Case closed.
Ja hiukset tippui pois, koska hoitoainetta ei saanut käyttää. Aika hyvä teoria oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai että suihkun jälkeen ihan puhtaat vaatteet pitäisi päälle laittaa ydinsodan aikana?
Minä olen ainakin tähän mennessä laittanut puhtaat vaatteet suihkun jälkeen muutenkin. Onkohan nyt väärin tehty kun ei ole ydinsota päällä?
Niin mutta onko sulla kaksi vaatekertaa säteilysuojatussa kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että suihkun jälkeen ihan puhtaat vaatteet pitäisi päälle laittaa ydinsodan aikana?
Minä olen ainakin tähän mennessä laittanut puhtaat vaatteet suihkun jälkeen muutenkin. Onkohan nyt väärin tehty kun ei ole ydinsota päällä?
Niin ja missä kuivaa pyykit? Narulla pihalla ne säteilytyy.
Vierailija kirjoitti:
Siis, mikä ydintalvi?
Nykyiset ydinpommit on 1000 x Hiroshima vahvuudeltaan. Räjähdyksen jälkeen nousee ilmakehään sellainen pilvi tomua ja roskaa, että aurinko peittyy vuosikausiksi. Silloin tulee maapallolla kylymä ja kaikki kuolee viimeistään kaikkialta. Mikään vihreä ei kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missä ja millä ne muka sitten pestään edes? Säteilyä varmasti joka paikassa. Joko ihminen adaptoituu siihen, tai lähtee avaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mikä ydintalvi?
Nykyiset ydinpommit on 1000 x Hiroshima vahvuudeltaan. Räjähdyksen jälkeen nousee ilmakehään sellainen pilvi tomua ja roskaa, että aurinko peittyy vuosikausiksi. Silloin tulee maapallolla kylymä ja kaikki kuolee viimeistään kaikkialta. Mikään vihreä ei kasva.
No mut, ainakaan sitä hoitoainetta ei kannata käyttää. Mitäpä nyt noista muista pikkujutuista.
Vierailija kirjoitti:
Siis, mikä ydintalvi?
Ei sun tarvi tietää. Sä ehdit heittää veivit ennen sitä ekaa suihkuakin, kun se ydinsota alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missä ja millä ne muka sitten pestään edes? Säteilyä varmasti joka paikassa. Joko ihminen adaptoituu siihen, tai lähtee avaruuteen.
Niin, pitää hommata tuohon pihalle oma raketti, että päästään lähtemään sitten avaruuteen koko perhe, kun jysähtää.
Mitähän pitäis pakata mukaan? Raikkaita voileipiä ainakin evääksi ja ehkä Munsalan kansallispuku, jos tulee käyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, pitää hommata tuohon pihalle oma raketti, että päästään lähtemään sitten avaruuteen koko perhe, kun jysähtää.
Mitähän pitäis pakata mukaan? Raikkaita voileipiä ainakin evääksi ja ehkä Munsalan kansallispuku, jos tulee käyttöä?
Raikkaiden voileipien ja makaronilaatikon 200gr ohjeet pitää ottaa talteen hyvissä ajoin, koska jos ydinsota tulee, ei välttämättä päästä palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mikä ydintalvi?
Oh, no! En koskaan päässyt neitsyydestäni eroon! Ja jos ei saa käyttää hoitoainettakaan, niin olen ihan hirveän näköinen peikko.
Ehkä pitää mennä sitten suoraan siihen ytimeen?
Vierailija kirjoitti:
Positiivista vuosien ydintalvessa on se, kun aurinkoa ei näy, niin iho ei rypisty.
Ei tarvi huolehtia UVA ja UVB -säteistä, kun saa muuta säteilyä.
Ei tarvitse talveakaan kun voi kesällä seurata UV-säteily tiedotteita ja pysyä sisällä ne pahimmat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Case closed.
Hauska ois sellanen kehopositiivinen alien.
Entäs hiustenpidennykset? Tekoripset ainakin estää radioaktiivista pölyä päätymästä silmiin.
Kyllä nyt olen tämmöisenä kilttinämiehenä vähän katkera, jos ydinsodan jälkeen naiset edelleenkin minua syrjivät. Luulisi jonkun sitten edes kelpuuttavan geenini ja saisin viimeinkin sitä parasta, mitä naisella on antaa.
Toivottavasti kukaan komea laatikkolentäjäkirurgi ei selviä ydintalvesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Case closed.
Hauska ois sellanen kehopositiivinen alien.
Ydintalven hangissa on aikaa tehdä vaikka minkälaisia pulleita lumiukkoja ja unelmoida ruuasta...
Oon maailman kaunein sit kun kaikilta muilta loppuu meikit? 😂