Asiantuntija varoittaa: Älä käytä hoitoainetta hiuksiin, jos ydinsota syttyy
Parhaat kauneusvinkit ydinkatastrofiin. Vaikka maailma posahtaisi atomeiksi, ei se ole mikään tekosyy olla huolehtimasta itsestämme ja kauneudestamme, eikös niin ladies?
https://www.stara.fi/2022/09/23/ala-kayta-hoitoainetta-jos-ydinsota-syt…
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sellainen ei kestäisi kauaa, koska päänahka kuivuu ilman hoitoainetta ja alkaa kutittaa.
Ei kait sitä päänahkaan laiteta, vaan hiusten latvoihin? Näin on mulle kampaajakin sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sellainen ei kestäisi kauaa, koska päänahka kuivuu ilman hoitoainetta ja alkaa kutittaa.
Ei kait sitä päänahkaan laiteta, vaan hiusten latvoihin? Näin on mulle kampaajakin sanonut.
Jostain syystä osa auttaa päänahkaankin tai pitäisi olla sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ydinsota on ohi nopeasti, mutta sitä seuraava ydintalvi kestää vuosia ja vuosia ja vuosia...
Jos päänahka on siinä vaiheessa suurin ongelma, niin...
Silloin porsitaan 16-jalkaisia kakaroita.
Ihminen altistuu liika kemikaaleille jotka alkavat ärsyttämään pidemmän päälle ja aiheuttamaan kutinaa, turvotusta ja punoitusta. Sen jälkeen minä siirryin ihan apteekin aineisiin enkä osta kaupan kemikaali osastolta enää mitään. Apteekin perusvoide jossa ei ole mitään ärsyttäviä aineita niin sopii ainoastaan.
Mites toi 2 in 1? Voisivat olla vähän tarkempia ohjeissaan.
Vierailija kirjoitti:
Niillekään ei varmaan saa sitten laittaa hoitoainetta hiuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Reps. Luin ensin että jakkaroita...
Sepä tärkeä huomio. Ei varmaan ole vettäkään, jolla hiuksista huuhtoisi vaahdot ja aineet pois, kun koko planeetan vesistö on haihtunut avaruuteen.
Ap:n ongelmat ovat globaaleja ja todella päivänpolttavia.
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin?
Joo hoitoaine saa ydinlaskeuman jumahtamaan hiuksiin. Mutta voisiko se kumminkin lisätä kiiltoa hiuksiin? 🧐
Kamalaa että meidän pitää tällaisessa maailmassa elää että pelätä myrkky laskeumia. Tehdä ihan turhaa työtä koko ikänsä.
Ihmisen pitäisi olla niin jo eläimestä kehittynyt ettei tämmöiseen tilanteeseen jouduttaisi koskaan.
Jaah, kukakohan on keksinyt tutkia tällaista asiaa?
Oon miettiny huolestuneena, et pitäiskö hamstrata meikkejä jemmaan, jos tulee ydinsota, niin olisin maailman kaunein sit, kun kaikilta muilta loppuu meikit?
Tai voisin diilata hyvillä eduilla vaik jotakin ripsarii niille, joilla ei oo.
Ois siis kauheeta olla jossaki pommisuojassa ja näyttää iha hirveeltä! Miettikää.
:D hah, hiukset putoaa muutenkin pois, kun saa säteilyä.
Ei sillä hoitiksella tee enää mitään!
Vai että suihkun jälkeen ihan puhtaat vaatteet pitäisi päälle laittaa ydinsodan aikana?
Minä olen ainakin tähän mennessä laittanut puhtaat vaatteet suihkun jälkeen muutenkin. Onkohan nyt väärin tehty kun ei ole ydinsota päällä?
Positiivista vuosien ydintalvessa on se, kun aurinkoa ei näy, niin iho ei rypisty.
Ei tarvi huolehtia UVA ja UVB -säteistä, kun saa muuta säteilyä.