En sitten koskaan saanut naista...nyt ikää 36v, tinderissä ei tuu matcheja. Kiinnostavilta naisilta saanu pakit
Treenaan salilla monta kertaa viikossa ja kroppa on timmi, pituutta 185cm, hampaat hoidatan vuosittain, myös esteettisesti olen niitä hoidattanut, vaatteet ovat uudet ja siistit, tyylikkäät, sängen trimmaan parin päivän välein, käyn suihkussa joka päivä, parturissa 5 viikon välein, lyhyt siisti hiusmalli.
Käytän deodoranttia ja parfyymia (toilette), kämppä on siisti, vaihdan petivaatteet ennen kuin alkavat haista, auto on siisti ja uudehko, rahaa en mieti kun teen ruokakaupassa ostoksia.
Silti naista vain ei löydy...aina tulee pakit ja tinderissä ei matcheja.
Ympärillä kaikki pariutuneet ja jo perheellistyvät.
Ei ole helppoa...
M36
Kommentit (50)
Mäkään en saanut tinderistä miestä. Oen ihan nätti mutta ujo ja hitaasti syttyvä.
Tapasin miehen retkeily harrastuksen kautta. Ollaan vasta tutustuttu joten en tiedä tuleeko mitään.
Olin sinkku 7 vuotta. Nyt olen 31v.
Jätä se tinderi. Kaikille se ei oikeasti toimi, mutta ei tarkoita ettei löytyisi kumppania ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä on erittäin vaikeaa nykyään miehenä saada yhtään mitään.
Pitäisi tyytyä paljon matalatasoisempaan naiseen.
Et ole yksin
Tasosi on se minkä saat.
Ilmeisesti se kaksi tuntia sitten tekemäsi aloitus poistettiin.
Taas viikonloppu tulossa ja naisten katselu läpi itkuntuhruisten silmien voi alkaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli syynä?
Taitaa luonteessa olla jotain vikaa.
Onko sinulla kuolemaan piakkoin johtava parantumaton sairaus vai miksi kuvittelet elämäsi olevan päättymäisillään?
Siinä tapauksessa kannattaa miettiä mistä se johtuu.
Terv. Köyhä ja kipeä panomies, 168cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli syynä?
Mistä minä tiedän? Ehkäpä se että tyyppi on spämmännyt satoja samanlaisia aloituksia.
Täytyy nauraa näille provoille... mutta vakavissaan.. Minun kumppanini oli 42.v kun hänet tapasin. Pitkiä suhteita hänellä ei ole ollut, ennen minua. Nyt 4.v yhdessä ja hän sanookin aina, että minua hän näköjään odottelikin.
Sulla on huonot verbaaliset taidot
Itse hoidan luettelemasi asiat aikalailla usein epätarkasti ja naisia on aina ollut runsaasti.
Jos haluat kiinnostavan naisen niin sun pitää myös itse olevan kiinnostava. Aloitus ei ainakaan kertonut mitään siitä millainen ajatusmaailma sinulla on ja miksi elämä juuri sinun kanssasi olisi erityisen miellyttävää. Kyllä suurin osa naisista haluaa miehiltä aika paljon muutakin kun sen, että mies osaa käyttää deodoranttia ja hoitaa hampaitaan.
Jo se, että kirjoittaa, ettei ole saanut "naista" saa ihokarvat pystyyn. Ei nainen ole mikään hankittava hyödyke.
Jotain positiivista sentään, kiinnostavat naiset antaneet pakkeja. Se vasta olisi jos pakit tulisi naisilta, jotka ei edes kiinnostaisi.
Miksi noin monta alapeukkua asiansa hoitavalle miehelle?
Näinkö kovasti miehiä täällä vihataan?
Treenattu kroppa ei ole läheskään kaikille naisille iso juttu. Luonne on. Tää näin vihjeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin monta alapeukkua asiansa hoitavalle miehelle?
Näinkö kovasti miehiä täällä vihataan?
Nää ketjut joissa ap tekee puolet kommenteista on vaan niin vtn noloja.
Tinderistä on erittäin vaikeaa nykyään miehenä saada yhtään mitään.
Pitäisi tyytyä paljon matalatasoisempaan naiseen.
Et ole yksin