Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkilähtöjä ei saa enää halvalla

Vierailija
23.09.2022 |

Muut huomanneet saman? nytkin vuorokaudessa noussut yli 100e lentojen hinnat välimerelle, lähdöt muutaman päivän sisällä. Muistan vielä ajat kun joskus äkkilähtöjä sai todella edullisesti, nyt taitaa saada halvimmalla kun varaa kuukausia etukäteen..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi koronaan kadota, muutaman kympin, jopa 200 retket

Vierailija
2/7 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas tätä, suomalaisuutta (?), että pitää kaikki saada niin halvalla. Halpuus on kriteeri kaikkeen. Myötähäpeää saa tuntea tätä seuratessa. Ennen kaikkea siksi, että tämäkään ap ei tajua hävetä itse. Etsimällä halpaa osoitat, miten halpa ihminen itse olet.

Väännetään rautalangasta: jos sinulla ei ole varaa lähteä matkalle kalliilla hinnalla = sinulla ei ole varaa lähteä matkalle. Pysy vain kotosalla. Täältä saat vinkkejä siihen, mitä tehdä kotona tai kotimaanmatkalla. Suosittelen itsetutkiskelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on taas tätä, suomalaisuutta (?), että pitää kaikki saada niin halvalla. Halpuus on kriteeri kaikkeen. Myötähäpeää saa tuntea tätä seuratessa. Ennen kaikkea siksi, että tämäkään ap ei tajua hävetä itse. Etsimällä halpaa osoitat, miten halpa ihminen itse olet.

Väännetään rautalangasta: jos sinulla ei ole varaa lähteä matkalle kalliilla hinnalla = sinulla ei ole varaa lähteä matkalle. Pysy vain kotosalla. Täältä saat vinkkejä siihen, mitä tehdä kotona tai kotimaanmatkalla. Suosittelen itsetutkiskelua.

Hah, jos Suomesta lennot eurooppaan ja takaisin n. 500e tällähetkellä ja euroopan sisäiset lennot n. 50-60e suunta, niin voi kamala kyllä on suomalainen hirveä ihminen kun valittaa lentojen hinnoista.

Vierailija
4/7 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee halvemmalla kun 500 euroa lentäen Suomesta käsinmoneen maahan. 

Vierailija
5/7 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne Detourin asiakkaat juuri kokeneet siellä Turkissa, miten käy kun saa halvan matkan?

Asiallinen hinta = asiallinen reissu = ihmisille asialliset palkat

Vierailija
6/7 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, jos Suomesta lennot eurooppaan ja takaisin n. 500e tällähetkellä ja euroopan sisäiset lennot n. 50-60e suunta, niin voi kamala kyllä on suomalainen hirveä ihminen kun valittaa lentojen hinnoista.

Kyllä on. Suomalainen lentojen hinnoista valittava ihminen on hirveä ihminen.

Vierailija
7/7 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne Detourin asiakkaat juuri kokeneet siellä Turkissa, miten käy kun saa halvan matkan?

Asiallinen hinta = asiallinen reissu = ihmisille asialliset palkat

Juuri näin. Suomalainen myötähäpeää herättävä halppis ajattelee vain itseään, eikä näe, miten muut hänet näkevät - puhumattakaan siitä, miten asiat maailmassa ovat. Ei olla valmiita maksamaan asiallista hintaa. Itselle ollaan kuitenkin vaatimassa palkankorotuksia huonosta työstä sekä avustuksia, jos inflaatio iskee kaikkialle.

Suomalaista halppista etsivää ihmistä ei ole älykkyydellä pilattu. Hän sen sijaan itse kuvittelee olevansa hyvinkin älykäs ja nokkela, kun on jostakin jotakin hyvin halvalla saanut. Se on se 80 ÄO joka vaivaa, mutta ikävä kyllä peruskoulu on opettanut tuon suomalaisen kirjoittamaan tänne aivopierujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan