Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lievittää vauvakuumetta?!?

30.10.2006 |

Heippa vaan kaikki kuumeilijat!

Täällä yksi vauvasta haaveileva (25v), jolla koulua vielä reilu vuosi jäljellä. Vauvakuume on ollut valtava jo tosi pitkään, mutta olen päättänyt käydä koulun ensin loppuun. Tuntuu, että melkein kaikilla on ystäväpiirissä pieniä vaaveja tai vähintään massu pystyssä. Olen tietysti todella onnellinen kaikkien raskaana olevien ystävien puolesta, mutta on kauheaa, kun joskus tulee ihan ahdistus olo, kun niin kovin tekisi mieli päästä itsekin YRITTÄMÄÄN vaavin tekoa. Sekin pelottaa, että mitä jos ei sitten onnistukkaan ja tässä vaan " tuhlaan" aikaa! Onkos ketään kohtalotovereita? Millä ootte helpottanut pahinta kuumetta? Kirjoitelkaapa tänne... Nyt tarvitsen vertaistukea, kun en viitsi miehellekään kokoajan vaahdota... :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli opinnot kesken ja hirveä vauvakuume päällä. Itse olisin kyllä vauvan tehnyt vaikka kesken opintojenkin, mutta mies ei tuolloin vielä ollut valmis.

Minä lievensin vauvakuumetta neulomalla mahdolliselle tulevalle vauvalle pienen pieniä neuleita, tekemällä listan, mitä tavaroita esikoisvauva tarvitsee ja mitkä ovat esim. lehtigallupien mukaan turhaa roinaa ja ostamalla silloin tällöin odotusaiheisen vauvalehden. Jos et tykkää neuloa, voihan sitä vaikka kirppareilta ostaa pienen pieniä bodeja muutaman jemmaan, ja sitten hypistellä niitä iltaisin...

Jos koulusi loppuu jo vuoden päästä, tehän voitte aloittaa yrityksen jo muutaman kuukauden päästä. Mukavaa kuumeiluaikaa sinulle! Eikä meilläkään menneet ne neuleet hukkaan, sillä niitä käyttää nyt reilun vuoden ikäinen touhutyttö, ja jos kaikki menee hyvin, ensi kesänä syntyy toinen.

Vierailija
2/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun aloittaa esim. jonkun kivan harrastuksen niin ajatus vauvasta jää taka-alalle, mutta tuskin koskaan poistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä koittaa tuota kutomista, kun käsitöistä pidän. Se ehkä auttaa tuntemaan, että on jotenkin jo vähän lähempänä koko asiaa.

Haaveilen omasta lapsesta liioittelematta joka päivä ja se on kyllä aika kuluttavaa... Pitäisi vaan jotenkin yrittää kääntää ajatukset siihen, että nyt pitäisi nauttia tämänhetkisestä parisuhteesta ja siitä että voidaan tulla ja mennä melko vapaasti.

Kiva kuulla teistä, joilla tilanne on ollut sama kuin minulla nyt. Kiitos kannustavista sanoista ja mukavia hetkiä lapsukaisten kanssa!

:)