Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kulkee ilman lakkia ulkona koleassa kelissä?

Vierailija
23.09.2022 |

Näin syksyllä kun ilma viilenee niin naiset lenkkeilee ja kävelee ilman lakkia. Vasta eläkeiässä naiset alkaa yleensä käyttämään lakkia. Silloinko vasta tulee järkeä päähän?
Miehet kyllä käyttää usein lippalakkia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset menee huonosti jos laittaa jonkun päähineen. Eli laitan vain jos lähden oikein pitkälle ulkoilulle. Eikä niillekään ellei pakkasta ole ihan kunnolla, ei mun pää palele yhtään jossain 0-asteessa vaikka.

Vierailija
2/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata koska minulla on pipo ja ollut vuosia. Turhaan itsensä jäädyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla pää palele ennen kuin kovalla pakkasella. Paksu tukka eristää hyvin.

Vierailija
4/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus pilalle tai aivot jäätyy. Meillä kun on ne olemassa.

Vierailija
5/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin iso pää ettei hattu mahdu!

Vierailija
6/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin hemmetin kuuma. Olisin pärjännyt ilman takkiakin, kun olin juuri ulkoilemassa, mutta en kehdannut vetää t-paidalla.

Vierailija
7/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä pitää hattua ennen pakkaskelejä. Päätä ei palella. Vanhat ihmiset kärsivät verenkierron ongelmista ja siksi voivat palella helpommin kuin nuoret. 

Vierailija
8/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan päänahkaan ihottumaa hikoillessani, en taida edes omistaa lakkia, huppupäähän kylmällä. Olisiko muita tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
9/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset lämmittävät, ei ole tarvetta. Päähine on liian kuuma.

Vierailija
10/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on 11 astetta lämmintä, en todellakaan tarvitse mitään pipoa. Pakkasellakaan en kehtaa pipoa käyttää kun tulee kuuma, sen sijaan laitan vuoroin hupun päähän ja vuoroin otan pois, jos se on pidempään päässä niin hiki valuu niskassa, jos pidempään poissa niin korvat jäätyy :D

Vierailija
11/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käytän kuulokkeita, joten päähine on turha. Kylmällä voin käyttää pipoa. Nyt ulkona tulee liian kuuma pipon kanssa.

Vierailija
12/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan vielä mitään lakkia tarvitse eli miksi pitäisi väkisin sellainen laittaa? Sitä paitsi se kirjoitetaan kolealla kelillä, ei koleassa kelissä. Ei kukaan siellä koleassa kelissä sisällä ole. 

Vierailija
13/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin aamulla pipo päässä lenkille, mutta piti ottaa nopeasti se pois, kun tuli lämmin. :) Hiukset lämmittää yllättävän hyvin sitten kai.

Vierailija
14/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutte piposta kun lippalakki on sopiva syksyyn.

Vierailija
15/15 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutte piposta kun lippalakki on sopiva syksyyn.

Mihin ihmeeseen tarvitsisin lippalakkia? Enpä muista että päälaellani olisi koskaan ollut mitenkään kylmä. Päähinettä tarvitsen ainoastaan kovemmilla pakkasilla korvien suojaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme