Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut pidätettiin yöksi rikoksesta mitä en ole tehnyt

Vierailija
23.09.2022 |

Otettiin sormenjälki siihen laitteeseen samalla melko väkisin. Poistuuko se rekisteristä nyt kun olen syytön?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään poista. Anna kun arvaan, eivät pyytäneet anteeksi etkä saanut vahingonkorvauksia.

Vierailija
2/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallessa on ja pysyy. Harmi vaan itsekin olen joutunut antamaan sormenjäljen, jotta sain passin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkaria varten menen antamaan sormenjäljet syksyllä. Varmaan kaikkien sormenjäljet jossain rekisterissä. Jos ei ole todisteita, olet syytön. Ikävää jos turhaan pidätellään, voit tulevaisuudessa keskustella muiden kanssa aiheesta, epäkohdista. Jo nyt.

Vierailija
4/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätettiin vai otettiin kiinni? Ei nimittäin kuulosta pidätykseltä. Ns. koppikorvaukseen pitäisi olla oikeus aiheettoman kiinnioton ajalta, se on joitakin kymppejä vuorokaudelta. Jos asia kovasti vaivaa, niin soita vaikka kuntasi oikeusapuun.

Vierailija
5/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantapaisia kokemuksia täälläkin. semmonen "nojaa seinään, hipin paskiainen"-tyylinen piipun haisteluineen (oli clan-piipputupakkia) ja ei anteeksipyynnön varjoakaan, vain "voit mennä"

Vierailija
6/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paljastui pentunsa stalkkaaminek, verkkovastaavalla on paljon selittämistä.

Juristi tekee selväksi että mokailu tuollaisessa toiminnassa johtaa viraltapanoon. Mitä enemmän johonkin fb n levityksiin häirikkö tukeutuu perättömien levityksessä, sitä kivuliaammaksi häirinnän poistokin kehittyy. Joten ei kannata edes korttelissa eika jossain urheilupuistossa meluta jollekin rauhassa olevalle ongelmistaan. Sellaiset eivät paljon soita suuta kuin matkan päästä kirkuessa jotta olisi tilaa juosta karkuun.

Vierailija
7/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavarikoivatko samalla rahtihameesi?

Vierailija
8/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran 3 kuukautta pidätettynä henkirikoksesta epäiltynä. Joku oli väittänyt että tapoin yhden miehen. En oillut edes koko paikkakunnalla enkä ollut edes koskaan tuntenut sitä tapettua. Menetin työn sinä myös.  Asianajajani haastoi valtion oikeuteen ja pyysin 250 000 euroa korvauksia. Sain vain 110000, tein valituksen ja korvauksia nostettiin 35000 eurolla. Aika pienet korvaukset työpaikan menetyksestä ja vapaudesta.

Vierailija
9/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi/ suomenvahvinmies suonenvirta on pidättänyt munt ja laittanut putkaan koska olin hänen mielestään juossut kiinni rusakon ja tappanut sen. Todellisuudessa rusakko oli jäänyt auton alle ja olin sen vieressä. Soittivat isäni hakemaan minut putkasta jolloin sanoivat isälleni. Syyn. Isäni vastasi että pitäkää poika putkassa.mutta kirjoittakaa pidätyksen syy mustalla Valkoselle jotta saamme sen muistoksi seinälle. Rusakon juoksuvauhti on 60-70km/h.tässä todiste että vaikka olisit vaikka kuinka vahva voit silti olla penaalin tylsin kynä.

Vierailija
10/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et tehnyt?

Vierailija
11/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies477 kirjoitti:

Olin kerran 3 kuukautta pidätettynä henkirikoksesta epäiltynä. Joku oli väittänyt että tapoin yhden miehen. En oillut edes koko paikkakunnalla enkä ollut edes koskaan tuntenut sitä tapettua. Menetin työn sinä myös.  Asianajajani haastoi valtion oikeuteen ja pyysin 250 000 euroa korvauksia. Sain vain 110000, tein valituksen ja korvauksia nostettiin 35000 eurolla. Aika pienet korvaukset työpaikan menetyksestä ja vapaudesta.

Syyllinen olet kuitenkin. Ketään ei pidätetä turhaan. Todisteet euvät riittäneet kun hävitit ruumiin, roisto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi