Mitä sellaista olet tehnyt, mitä et ajatellut tekeväsi "ikinä"?
Onko täällä muita, jotka ovat ajatelleet jostain asiasta, että "en ikinä halua/pysty/uskalla/... tehdä sitä", ja sitten yhtäkkiä huomaat, että teitpähän sittenkin.
Itse ajattelin vielä muutama vuosi sitten, että en tule saamaan mitään viidenkympinvillitystä. Nyt se on täydessä käynnissä, ja sen myötä olen tehnyt asioit, joita en ole aikaisemmin pitänyt itselleni mahdollisina.
Kommentit (34)
En uskonut että koskaan pystyisin harrastamaan seksiä seksuaalisen trauman takia. En myöskään uskonut että koskaan löytäisin parisuhdetta, koska en pystynyt harrastamaan seksiä. Noh niinpäs se parisuhde sitten vaan löytyikin ja nykyisen mieheni kanssa nautin seksistä erittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ap, mitä ne uudet asiat ovat sinulla olleet?
Olen laulanut yleisön edessä solistina. Ennätys yli 100 kuulijaa. Sekä covereita että omia lauluja.
Olen eronnut yhteisöstä, johon olen kuulunut lapsesta asti.
AP
Oikeastaan villissä nuoruudessakin ne oli tosi kesyjä ne virhetekemisetkin. Sen sijaan mulle on tehty jotain todella kamalia, sellasia mitä moni ei tiedä, että voidaan tehdä tai uskoisi että on tehty. Eivät ole kuulletkaan, eivät osaa ajatellakaan.
Sorruin naimisissa olevaan mieheen. Meillä oli puolen vuoden suhde ja rakastuin täysillä, en olisi ikinä uskonut että voin joutua tuohon tilanteeseen. Lopulta tulin järkiini ja lopetin suhteen, mutta asia kalvaa omatuntoani todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan villissä nuoruudessakin ne oli tosi kesyjä ne virhetekemisetkin. Sen sijaan mulle on tehty jotain todella kamalia, sellasia mitä moni ei tiedä, että voidaan tehdä tai uskoisi että on tehty. Eivät ole kuulletkaan, eivät osaa ajatellakaan.
Siis rikoksia tehty, vakavia sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että olen sinkkuna ja kokematta seksiä kumppanin kanssa vielä yli 35 vuotiaana.
Miehellä epänormaalia, kun naiset ovat vain alfojen perään. Naiselle normaalia, että neitsyys on menetetty alle 20-vuotiaana koska naiset kilpailevat toisiaan vastaan.
Höpö-höpö
Löytänyt viimein yli nelikymppisenä työpaikan ja työn, jossa oikeasti, vilpittömästi viihdyn, enkä ole enää jatkuvasti ahdistunut ja kettuuntunut. Sitä kerkesinkin kolmella aiemmalla alalla ja seitsemässä aiemmassa työpaikassa olla non-stoppina ikävuodet 20-42. Raskasta oli, ja kerkesin jo uskoa että olen vaan pohjimmiltani laiska työnvieroksuja. Enpä ollutkaan.
No sen lapsen ja ajokortin. No naimisiin en sentään ole mennyt vaikka toista vuosikymmentä reilusti yhdessä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa puhua, vaikka kukaan ei uskoisi. Saattaa olla joku toinen.
Niitä on tosi paljon. Osasta olen ylpeä ja osasta en. Kukaan muu ei ole tehnyt samoja.
ymmärtänyt itseäni (tosin vain osittain)
Panin lihavaa.
Kerran vain ja kovassa puutteessa, normaalit oli jo menny baarissa.
Miehellä epänormaalia, kun naiset ovat vain alfojen perään. Naiselle normaalia, että neitsyys on menetetty alle 20-vuotiaana koska naiset kilpailevat toisiaan vastaan.