Mitä sellaista olet tehnyt, mitä et ajatellut tekeväsi "ikinä"?
Onko täällä muita, jotka ovat ajatelleet jostain asiasta, että "en ikinä halua/pysty/uskalla/... tehdä sitä", ja sitten yhtäkkiä huomaat, että teitpähän sittenkin.
Itse ajattelin vielä muutama vuosi sitten, että en tule saamaan mitään viidenkympinvillitystä. Nyt se on täydessä käynnissä, ja sen myötä olen tehnyt asioit, joita en ole aikaisemmin pitänyt itselleni mahdollisina.
Kommentit (34)
En aikonut ikinä mennä naimisiin tai tehdä lapsen. Käväisin naimisissa ja sain lapsen.
Onneksi tulin järkiini ja jatkoimme lapsen kanssa kaksin.
Ainiin, enkä koskaan aikonut mennä päiväkotiin työhön, niinpä vain menin. Suuremmitta suruitta, oli kivaa!
Kun peruskoulun päättötodistukseni keskiarvo oli 6.3 niin ei mielessäni tainnut ensimmäisenä olla, että viiden vuoden päästä opiskelen yliopistossa päätoimisesti.
Kasvoin luuseriksi, ei ollut suunnitelmani silloin aikoinaan mutta kah niin vaan tapahtui
Että olen sinkkuna ja kokematta seksiä kumppanin kanssa vielä yli 35 vuotiaana.
Alkanut harrastaa juoksua nelikymppisenä ja osallistunut pari kertaa Naisten kympille (ja juossut koko matkan helposti). En olisi nuorempana uskonut, koululiikunta traumatisoi pahasti.
No esim. asun Espoossa rivitalossa, minulla on 2 lasta ja farmariauto. En ole tästä edelleenkään ylpeä 😆
Olen esimies ja pidän sitä mielekkäämpänä kuin asiantuntijaroolia.
Noin 3 kertaa vuodessa viihdekäytän huumeita iv. Havahduin just viime kerralla ajattelemaan että no tämmöstä en kyllä olis itsestäni uskonut. Olen vastuullisessa työssä oleva yli 30-vuotias kiltti nainen, josta kukaan muukaan ei uskoisi.
Kiinnostaa ap, mitä ne uudet asiat ovat sinulla olleet?
Tavannut superstaroja ja moikkaillut kuninkaita ja ollut ajatustenvaihdossa maailman mahtavien kanssa.
Kokeillut jointtia ja peppuseksiä.
Ajanut ajokortin