Taffel Snahchs Fries- kierteistään suoritettu Taffel vai ensimmäinen ketsupin kanssa toimiva hybridi lastu
Uusi neliömäinen, ranskanperunaa jäljittelevä pottusnaksi. Muistuttaa maultaan hyvin paljon raffel perunakierrettä tai suoristettua hot rodia.
Melko sokerisia.
En käytä dippejä, onttona sopisi kyllä dippailuun.
Voisi sopia myös murskattuna krillattujen kasvisten leivitykseen, esimerkiksi mauttomille kurpitsalajikkeille.
+ Luja rakenne, eivät murustu pussiin
+ Sopiva yksilökoko, mitta lyhyehkön perunalastun luokkaa, paksuus kuin mäkkärin ranskalaisella
+Onttous, seinämät ohuet mutta kestävät- lastut pysyvät murentumattomina aloitteleva kun vaeltajan repussa
- Mieto maku joka liian tuttu Raffel perunakierteistä ja Hot rod- perunarenkaista
-muoto varauksin. Tikkumainen tuote sujahtaa suuhun huulipunaa tahraamatta mutta esimerkiksi junan syöksähtäessä tunneliin ja valojen hetkeksi himmentyessä ranskalaistyyppisen ohueen tikkuun tarttuminen etenkin syvästä pussista on melkoista hapuilua.
Lastuja- verkkosivulla myös käyttötesti syötteen maisemista!
Kommentit (4)
Tätä kirjoittaessa on kyllä vedettä jotain ihan muuta kuin sipsejä.
Itse en osta kuin poimutettuja ja suolattuja perusshipsejä, ihana lukea tälläistä arvosteluja ja saada tietoja muista kulttuureista- esimerkiksi Yhdysvalloissa käsittääkseni tuotteet juuri taikinasta paistettuja kuten nämä snathcitkin
Täällä eräs kiinnostunut.
Tuossa lisätietoa:
https://www.sipsiblogi.fi/snacksit/taffel-snack-fries-bbq-flavor/
Olen kyllä sairaalassa ja kanttiinissa vain kahta lajia perunalastujaminipusseissa.
Jalat menivät poikki kun liukastuin rantakalliolla, viikon jo olen tässä maannut himoittuani tyrnimarjoja!
Koiranpentunikin adoptoitu koirahoitola, on vasta 5kk ja minuun tottunut!
Maanantaina vasta minua tutkitaan
Snahchs. Haluaisin ostaa vokaalin!