Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täältä jollain poistettu molemmat alaviisurit kerralla? Kertokaa kokemuksia!

Vierailija
22.09.2022 |

Multa poistetaan leikkaamalla molemmat alaviisurit samalla kertaa, ne on siis puhkeamattomina ikenen alla. Meen nukutukseen yksityiselle koska oon pelkopotilas ja kärsin paniikkikohtauksista. Itse operaatio ei siis juurikaan pelota, mutta ne jälkikivut ja komplikaatiot pelottaa kovasti Meillä ei myöskään töissä saa sairaslomaa hammasjuttujen takia ja ihmiset on joutunu tulemaan vastaavien operaatioiden jälkeen töihin heti. Itse otan sitten vaikka palkatonta vapaata, sehän on terveysriski mennä fyysiseen työhön pölyn keskelle. Kuulemma operaatio tulee olemaan haastavampaa sorttia koska juuret ja hermot on jotenkin kierossa, eli hermovaurio myös vähän kuumottelee mielessä. Kertokaa kokemuksia niin ehkä oloni mahdollisesti vähän rauhoittuu!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leikattiin puudutuksessa ylä- ja alapuolet samalla kertaa , ensin toiselta ja sitten toiselta puolelta . Toisella kertaa jouduttiin pilkkomaan hammas kun oli pahasti ja jälkeenpäin ikeneen tuli paiseita joissa oli pari hampaan palasia . Eka ilta oli pahin ja syöminen hankalaa . Lääkkeitä sain hammaslääkäriltä mukaan. Kieltämättä ei ollut kovin mukavaa ja pelkään hammaslääkäriä muttei pääsemätön paikka.

Vierailija
42/42 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toisella puolella toipuminen oli nopeampaa vaikka poistettiin ihan samalla tavalla. Ei se sietämätöntä ole missään tapauksessa. Epämukavaa lähinnä. Selviät kyllä ja aika menee nopeasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän