Muita, joita häiritsevät Mikko Alatalon sanoitukset?
Kommentit (21)
En kuuntele mokomaa, joten ei häiritse.
Ei ole pakko kuunnella, niin ei tarvitse vaivautua haukkumaan.
oikeastaan se, että sana itsessään, asiayhteydestä riippumatta on huono teko, on hulluuden kartanosta kotoisin.
Kukaanhan ei pakota sua kuuntelemaan mitään mikä sua itseäs häiritsee jotenkin.
Voit kuunnella jotain itsellesi mieluisampaa.
Itse en näe mitään vikaa Mikonkaan sanoituksissa.
On sullakin kitinän aiheet ...
Mikon silmälasit häiritsevät minua enemmän kuin sanoitukset, mutta eivät nekään kovin pahasti.
Mikko Alatalo kokonaisuudessaan häiritsee minua.
Vierailija kirjoitti:
Mikon silmälasit häiritsevät minua enemmän kuin sanoitukset, mutta eivät nekään kovin pahasti.
Minun kielestäni sinun ei kannattaisi käyttää Mikko Alatalon silmälaseja, ellet ole itse Mikko Alatalo.
Siis hänhän on ihan semisympaattinen. Sanoitukset vain ovat ärsyttäviä. Ap
Rakkaus on lakritsaa?
Tai no, ehkä ton koko Känkkäränkkä ja Artturi Robotti - levyn sanoitukset vähän häiritsee. Oudolla tavalla.
Kylläpä ap:lla onkin nyt vaikeaa!
Känkkäränkkä levystä tuli känkkäränkkä. Hyvin tuntuu toimivan.
Häiritsivät jo lapsena. Jotain omituista niissä on.
Ne on kyllä suurimmaks osaks Harri Rinteen sanoituksia...
Mikkohan oli vaihto-oppilaana Jenkeissä, ja varasti sieltä monta biisiä, aikana ennen Internetiä.
Esimerkiksi voitte kuunnella vaikka legendaarisen Woody Guthrien biisin "1914 Massacre". Ja sitten perään Mikko Alatalon "säveltämä" Kymmenen virran maa". Ja lisää löytyy.
Jatkan vielä: eli biisi oli 1913 Massacre.
Ällöttävintä tässä biisivarkaudessa on se, että Guthrien alkuperäinen biisi kertoo tosiasioista, kun työläiset lapsineen olivat kokoontuneet joulunviettoon Italian Halliin (vaikka iso osa oli suomalaisia).
Sitten valheellisesti kerrottiin, että on tulipalo. Syntyneessä paniikissa ryntäys ulos oli sellainen, että 73 lasta kuoli.
Ja Mikko hymyssä suin vain vetää "Kymmenen virran maa"-"biisinsä"....
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan.
Odotin niin että joku olisi tämän versioinnut vain elämää ohjelmassa, mutta kaikki valitsivat tysän turvallisia kappaleita.
En koskaan minkään ikäisenä ole tykännyt: Mikosta.Veskusta.Dannystä.En Lenitasta.Enkä näistä Dannyn 2 viimesetä naisesta:Erika ja mikä se nuori kimma nyt olikaan nimeltä?
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan oli vaihto-oppilaana Jenkeissä, ja varasti sieltä monta biisiä, aikana ennen Internetiä.
Esimerkiksi voitte kuunnella vaikka legendaarisen Woody Guthrien biisin "1914 Massacre". Ja sitten perään Mikko Alatalon "säveltämä" Kymmenen virran maa". Ja lisää löytyy.
Kymmenen virran maa on Oskar Merikannon säveltämä ja A.V. Koskimiehen sanoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen virran maa on Oskar Merikannon säveltämä ja A.V. Koskimiehen sanoittama.
Eri kappale
Ei ollenkaan.