Ryhmäseksi/parinvaihto
Kuinka moni oikeasti kokeillut jompaakumpaa kumppaninsa kanssa? Meillä kiinnostusta olisi kummallakin, mutta minän (N) en uskalla etsiä seuraa
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edelleenkään vastannut itse kysymykseen: Missä yhteydessä he kertoivat sinulle parinvaihtoharrastuksestaan ja miksi juuri sinulle? Se on erittäin harvinaista että asiasta ulkopuolisille kerrotaan.
-> Mitä se asia sulle oikein kuuluu?
Meitä palstalaisia kiinnostaa nimenomaan se, miten swinger-hommat päätyvät keskustelun aiheeksi kavereiden, tuttavien tai peräti sukulaisten kanssa.
Millainen on viitekehys jossa seksuaslisuus on niin avointa että sekä seksin harrastaminen että siitä keskusteleminen on avointa ja estotonta. Lopuksi kiinnostaa tietää minkä ikäisillä seksipuhe on avointa.
Saa kiinnostaa vaikka kuinka kovasti. En todellakaan aio alkaa avaamaan muiden asioita täällä. Lienet hiukan yksinkertainen ihminen.
Olethan jo kertonut että he ovat sinulle kertoneet parinvaihtokokemuksistaan. Miksi siis kerrot täällä muiden kertoneen heidän seksuaalisuudesta?
Miksi päätät hyvin alkaneen dialogin? Se erittäin heikkoa keskustelukulttuuria; kuten älykkäänä ymmärrät.
Vai droppailerko paskapostauksia offtopicina muiden viesteihin?!?
Vaikutat kyllä sellaiselta ihmiseltä, joka vaan jatkaa jankkaustaan. Toimitko samaan tapaa, kun kärkyt pillua naiselta? Et tajua vastausta vaan haluat vain sen yhden vastauksen.
-eri-
En jaksa vastata kaikille ryhmäseksin ja parinvaihdon vastustajille erikseen, joten tässä yhteisesti: jos suhde ei kestä parinvaihtoa ja tai ryhmäseksiä niin silloinhan PITÄÄKIN erota ja olipa hyvä että tuli ilmi, koska muutoin oltaisi eletty kahden ihmisen elämä vajaana kuolemaan asti.
Samaa mieltä, jos ei suhde kestä kolmenkimppaa, ni ihan hyvä molemmille et uuden etsivät.
Parinvaihto on todella parinvaihtoa. Ei mitään kimppakivaa. Kiva on naida vierasta ja välillä katsoa omaa kumppania hikisenä nauttimassa. Risto
Kokeiltu on sekä kolmen kimppaa että parinvaihtoa. Yhdestä keikasta vaimo tuli mustasukkaiseksi ja parinvaihto lopetettiin. Kolmen kimppaa on senkin jälkeen pari kertaa kokeiltu. Näin jälkeenpäin ajatellen minua ei oikestaan kiinnostakaan vieraat naiset vaan se, kun vaimoni harrastaa seksiä toisen miehen tai naisen kanssa.
Tuommoinen on niin sairasta. Kyllä seksi oman puolison kanssa on parasta. Äläkä kysy mistä voit tietää jos et ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on sekä kolmen kimppaa että parinvaihtoa. Yhdestä keikasta vaimo tuli mustasukkaiseksi ja parinvaihto lopetettiin. Kolmen kimppaa on senkin jälkeen pari kertaa kokeiltu. Näin jälkeenpäin ajatellen minua ei oikestaan kiinnostakaan vieraat naiset vaan se, kun vaimoni harrastaa seksiä toisen miehen tai naisen kanssa.
Osaatko sanoa miksi näin on? Että haluat mieluummin naisesi saavan kunnolla kuin että itse naisit toista naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa miksi näin on? Että haluat mieluummin naisesi saavan kunnolla kuin että itse naisit toista naista?
Olen tietysti asiaa miettinyt, mutta en silti osaa vastata. Yksi syy varmastikin on siinä, että minä pystyn käsittelemään mustasukkaisuuttani paremmin kuin vaimoni, joten kolmen kimppa on vähemmän stressaavaa minulle. On siinä muutakin, mutta en osaa sanoa mitä. Se ei oikeastaan ole kauhean kummallista, sillä seksi on minun mielestäni ylipäätään kivaa ja kiinnostaa kovasti, mutta en minä siitäkää osaa sanoa että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nainen välttämättä saa yhtään enempää "kunnolla" toisen kanssa. Se on vain erilaista.
Vaimoa ei vieraat miehet, ja vielä vähemmän naiset, kiinnosta joten minkään sortin parinvaihtoa tai kimppaa ei ole tiedossa.
Eksän kanssa oli ennen eroa puhetta kimpoista lähinnä niin että hänellä oli asiasta kokemusta ja pani välillä myös naisten kanssa. Hän sanoi suoraan ettei häntä haittaa jos panisin toista naista jos vaan myös toinen nainen haluaa. Häntä siis kiinnosti FFM kimpat. Ja kävipä melkein niin että jos olisimme olleet yhdessä muutaman viikon pidempään niin olisin päätynyt panemaan myös hänen siskoaan. Olivat olleet baarissa ja saaneet idean että panettaa ja koittivat löytää Tinderistä miestä. Mies joka lopulta saapui oli mennyt ihan hämilleen kun paikalla oli kaksi reipasta ja humalalaista sisarusta valmiina toimeen. Mies oli keksinyt tekosyyn ja häipynyt. Eksä kun myöhemmin kertoi tarinaa sanoi vain että jos oltais oltu vielä väleissä niin ois soitettu sut paikalle panemaan meitä molempia. Sisrukset oli silloin 29 ja 35v. Itse olin 45v.
Tiedän heidän kokeiluistaan lopputulokset. Tyydyttikö vastaus jo sinua?
Mulla ei ole mitään muuta tarvetta jauhaa asiasta, kun kerroin vain että kaikki kokeilut eivät pääty suureen onneen ja iloon. Vaikka täällä niin kovasti muutama henkilö kertookin. Jos ette tätä ymmärrä, niin se on oma asianne.
Pankaa ketä panette, mutta kannattaa kyllä ennen panemista hiukan miettiä mahdollisia seurauksiakin.