Hiukseni ovat alkaneet mennä itsestään korkkiruuvikiharoille. Kokemuksia?
Onko kellään vastaavaa esim vaihdevuosioiretta, vai mistä tämä voisi johtua? Minulla on pitkät hiukset ja aikaisemmin ne ovat menneet enintään laineille.
Kommentit (8)
Kampaajalta kuultua: jokaisen hiukset kihartuu enemmän tai vähemmän iän myötä.
Mitä shampoota tai hoitoainetta käytät?
Itselläni kävi aikoinaan noin akuutin stressin myötä. Ainakin näin luulen, sillä en muutakaan syytä keksinyt.
50 täytettyäni hiukset alkoivat kihartua. Nykyään hiusten laitto helppoa, kun ei tarvitse kuin pöyhiä sormilla.
Onko sulla tietämättäsi curly girl -tuotteet käytössä? Nykyshampoot varmaan muutenkin kosteuttavampia. Ikä varmaan muuttaa hiusten rakennetta?
Mulla tapahtui tuo ilmiö 17-vuotiaana. Alkoi yhdestä suortuvasta otsalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tietämättäsi curly girl -tuotteet käytössä? Nykyshampoot varmaan muutenkin kosteuttavampia. Ikä varmaan muuttaa hiusten rakennetta?
Minulla on ollut tieten ja tahtoen curly girl -tuotteet käytössä jo vuosia, mutta vasta nyt hiukset menevät korkkiruuveille. Eihän tästä mitään haittaa ole, ellei seuraavaksi tapahdu jotain negatiivisempaa.
ap
Kun avaan hiukseni letiltä tai nutturalta tai jos jätän ne auki pesun jälkeen, ne eivät jää laineille, vaan alkavat kääntymään noin 1-2 cm leveinä nippuina korkkiruuveille. Aika vinha näky, kun tapahtuu.
ap