Miehen mieli muuttui muutaman tunnin kuluessa. Ensin olin ihana jne ja nyt en mitään
Monta viikkoa alkuhuuman viestittelyä ja puheluita. Meidän piti nähdä nyt myös uudelleen. Olin järjestänyt lapsenhoidon, ostanut matkaliput, ottanut vapaata töistä jne. Ja sitten yhtäkkiä ääni muuttui kellossa. Tapaaminen pitää perua kun mies haluaa miettiä asioita.
Pari tuntia ennen mies sanoi että ei malta odottaa että taas nähdään ja sanoi laskevansa päiviä.
Sanoin miehelle että en aio perua koska olen järjestänyt kaiken, että menen hotelliin ja pidän oman loman. Mies vastasi että ahaa, on oma asiasi mitä aiot tehdä vapaa-ajallasi.
Olen ihan puulla päähän lyöty että mitä tapahtui. Mies lähinnä laittelee nyt viestiä päivittäin kuinka hän on sekaisin kaiken kanssa ja kuinka hän sitä ja hän tätä. Hän vain jätti minut näiden tunteiden ja hämmennyksen kanssa yksin. Hän on tässä nyt vain ressukka jota pitäisi ymmärtää ja jotenkin sääliä. Hänen äitinsäkin oli sitä mieltä että nyt pitää rauhoittua..?
En ole vastannut miehen viesteihin mitään. Hän laittaa näitä sääliviestejä nyt pari kertaa päivässä. Mikä ihme vaivaa aikuista ihmistä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap.
yh mikä yh. pohjasakkaa
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen siinä mielessä ymmärtäväinen että mieli saattaa muuttua ja tullaan toisiin aatoksiin, tai halutaan lisäaikaa jos esim. työkuviot on hankalat. Mutta tämmöinen yhtäkkiä äärilaidasta toiseen meneminen muutaman tunnin sisällä, ja täydellinen piittaamattomuus toisen tunteista ja ajatuksista, on jotain outoa.
Ja tuo äidin vetäminen mukaan. Samoin sanoi että hän lähtee isänsä kanssa sitten mökille kun minä lähden reissuun. Puhui siihen malliin että minun on turha kuvitella saavani miehestä seuraa.
Outoa tässä on tuo oma juuttumisesi mieheen ja hänen mielensä omituisiin liikkeisiin. Anna olla.
Luulisin, että mies tapailee tai on ihastunut toiseen ja pomppii teidän välillä.
Epävakaa pershärö. Tai sitten hänestä on ollut hauskaa vain pitää viesteillä yllä illuusiota suhteesta. Tapaamisen myötä asia konkretisoitui eikä jostain syystä enää tuntunutkaan kivalta. Todella ala-arvoista perua lyhyellä varoitusajalla, jos tietää että toinen joutuu matkustamaan pitemmän matkan tapaamiseen. Hieman outoa tuo äidin sekoittaminen asiaan.
Suurin hälytysmerkki on tuo mielen muuttuminen tunneissa. Onko siinä tapahtunut läheiselle jotain, töissä jokin katastrofi, ulosottomies ovella, vanha heila ottanut yhteyttä? Ei normaali ihminen muuta mieltään noin nopeasti ääripäästä toiseen.
Itellä yksi eksä, joka jätti viestillä ja syytti siinä minua ihan kummallisista asioista, melkein foliohattutasoa. Sen jälkeen blokkasi jotta asiasta ei voitu keskustella. Tämä myös muutamien tuntien päästä aivan normaaleista keskusteluista, aivan puskista. Muutaman päivän päästä aneli uutta mahdollisuutta ja en mitenkään saanut tiristettyä ulos syitä noille oudoille syytöksilleen. Totesin ettei käy ihan kaikilla sylintereillä.
Betacuk, onhan se sairasta jos lapseton mies alkaa jonkun yh:n kanssa seurusteleen. :D
Ai sinulla on lapsiakin? Miksi et ole niiden isän kanssa yhdessä?
Sanoiko että ÄITIKIN on sitä mieltä, että pitää jarrutella?! Minkä ikäisiä olette?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen siinä mielessä ymmärtäväinen että mieli saattaa muuttua ja tullaan toisiin aatoksiin, tai halutaan lisäaikaa jos esim. työkuviot on hankalat. Mutta tämmöinen yhtäkkiä äärilaidasta toiseen meneminen muutaman tunnin sisällä, ja täydellinen piittaamattomuus toisen tunteista ja ajatuksista, on jotain outoa.
Ja tuo äidin vetäminen mukaan. Samoin sanoi että hän lähtee isänsä kanssa sitten mökille kun minä lähden reissuun. Puhui siihen malliin että minun on turha kuvitella saavani miehestä seuraa.
Outoa tässä on tuo oma juuttumisesi mieheen ja hänen mielensä omituisiin liikkeisiin. Anna olla.
Kyllähän tuollaisessa tilanteessa haluaisi tietää syyn omituiselle käytökselle. Joku voi epäillä, että onko itse tehnyt jotakin tiedostamatta sitä. Harva ohittaa loukkaavaa käytöstä ihan olankohautuksella. Lopputulema varmaan onkin että mies saa jäädä taakse, mutta nyt tilanne on vielä päällä. -eri
Outoo et äitiki vedetty mukaan, ehkä kyseinen mies ei ollut sinut itsensä kanssa vielä.
Sitä alkoi pelottaa, kun poikuus oli oikeasti vaarassa mennä. Mamma, tule apuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap.
yh mikä yh. pohjasakkaa
Elätkö jossain 1950-luvulla?
Nykyisin monet yh:t ovat se eronnen pariskunnan kunnollinen puolisko, he ottavat ne lapset huollettavikseen yksin kun se rentumpi osapuoli lähi huitelemaan.
Älä mun kuullen enää koskaa hauku ketään yh:ta.
terveisin
pienipalkkaisen yh-äidin kasvattama
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap.
Ehkä se mies sitten ei ollut vielä hyväksynyt omaa homouttaan. Jännä kuitenkin, että äiti kuitenkin tietää ja on jotenkin osallisena.
Mä olen ollut vähän samantapaisessa tilanteessa. Tavattiin yhteisten tuttujen kautta ja mies ihastui minuun päätä pahkaa. Soitteli ja kaikki oli niin mahtavaa. Mies oli lähdössä työn takia pienelle reissulle ja pyysi mua mukaan. Ja sitten samana päivänä perui kaiken. Ei tiennytkään enää mistään mitään. Juttu jäi siihen.
No. Noiden yhteisten tuttujen takia tavattiin sitten joskus taas. Hän tunnusti, että oli jo nähnyt minut lastensa äitinä ja muuta vastaavaa. Eikä sitten toisaalta halunnutkaan luopua vielä vapaudestaan.
Ap:n tapauksessa tosin voi kyse olla muustakin. Mistäpä kenenkään ajatuksenjuoksua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut vähän samantapaisessa tilanteessa. Tavattiin yhteisten tuttujen kautta ja mies ihastui minuun päätä pahkaa. Soitteli ja kaikki oli niin mahtavaa. Mies oli lähdössä työn takia pienelle reissulle ja pyysi mua mukaan. Ja sitten samana päivänä perui kaiken. Ei tiennytkään enää mistään mitään. Juttu jäi siihen.
No. Noiden yhteisten tuttujen takia tavattiin sitten joskus taas. Hän tunnusti, että oli jo nähnyt minut lastensa äitinä ja muuta vastaavaa. Eikä sitten toisaalta halunnutkaan luopua vielä vapaudestaan.
Ap:n tapauksessa tosin voi kyse olla muustakin. Mistäpä kenenkään ajatuksenjuoksua tietää.
Tuokin kuulostaa kyllä aikamoiselta drama-kingiltä. Ensinnäkin heti kun on ihastunut, päässä pyörii kuvat perhe-elämästä ja toisekseen ahdistus on niin infernaalinen, kun ei - drama, drama- pystykään luopumaan vapaudestaan edes sen vertaa, että lähtisi sovittuun reissuun. Ei kauhean rationaaliselta ihmiseltä kuulosta, eli väistit luodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap.
yh mikä yh. pohjasakkaa
Elätkö jossain 1950-luvulla?
Nykyisin monet yh:t ovat se eronnen pariskunnan kunnollinen puolisko, he ottavat ne lapset huollettavikseen yksin kun se rentumpi osapuoli lähi huitelemaan.
Älä mun kuullen enää koskaa hauku ketään yh:ta.
terveisin
pienipalkkaisen yh-äidin kasvattama
aika surkeita nuo yh tapaukset, kun pitää renttujen kanssa lisääntyä.
Vaikuttaa aika yleiseltä miehillä, että naps vaan ja yhtäkkiä ei tiedetäkään mitään. Toinen on tuo, kun vetoavat siihen, että ovat niin sekaisin kaikesta. Voi olla sitoutumiskammoa tai se perinteinen: joku toinen on kierroksessa.
Erikoista tässä on se, että lähettelee yksipuolisesti viestejä, missä kinuaa sääliä. Haluaa selkeästi huomiota. Miksi haluta huomiota ihmiseltä, jonka kanssa ei haluakaan olla? Ettei kyseessä olisi joku kieroutunut testi, aiheuttamalla skismaa suhteeseen haluaa nähdä onko toinen tosissaan ja rupeaako hän metsästämään lähtijää takaisin. Oli miten oli, ei tuollaisen tuuliviirin jättämisessä menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap.
Ehkä se mies sitten ei ollut vielä hyväksynyt omaa homouttaan. Jännä kuitenkin, että äiti kuitenkin tietää ja on jotenkin osallisena.
Jos mies onkin bi ja äiti painostanut seurustelemaan naisen kanssa, jotta saisi lapsenlapsia🧐
Jätä tommonen mies omaan arvoonsa ei ole sun ajan arvonen jos ei osaa arvostaa että oot sen luo tulossa ja sait kaiken järjesteltyä sen vuoksi.