Muistatteko 90-luvulta sen yhden Maikkarin (MTV3) ruutukasvon? Sellainen symppis mies
Saattoi olla vielä 2000-luvullakin. Oli Minna Kuukan kanssa samaan aikaan ruutukasvona Maikkarilla. Vaaleanruskeat lyhyet hiukset, symppis, hymyilevä, kolme-nelikymppinen, normaalivartaloinen/tanakahko. Mikä hänen nimensä oli?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ismo ...?
Täydennän. Ismo Jokinen.
Siis oliko joku kuuluttaja, uutisankkuri vai mikä?
Spede? Sellaisella vähän leveämmällä jakauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo ...?
Täydennän. Ismo Jokinen.
Ismo Jokinen se oli! Kiitos.
Ap
Itse muistan siis tarkoitan, että muistan ismo Jokisen, josta lienee nyt kyse. - En olisi itse häntä tunnistanut viime vai olki jo toissa kesänä kun satuin samaan paikkaan hänen erään kaverini kanssa, joka tiesi hänet paremmin. - Oli hän (Jokinen) kasvattanut harmahtava parran
Uskovainen mies
Sitten muistatteko 90-luvulta sen MTV3 kanavan iltapäivän ruokaohjelman, joku Ruutukeittiö tai Kolmoskeittiö. Juontajana oli Jaana Besmond mustine kiiltävine polkkatukkineen ja etuhiuksineen. Tuli joskus ennen Kauniiden ja rohkeiden alkua aina arkisin. Oli joku julkkis vieras yleensä ohjelmassa laittamassa lempiruokansa.
Ei kun se olikin Iloinen keittiö.
Vierailija kirjoitti:
Mika Jenytin
Mikä Venytin oli 80-luvulla.
Vaalea lihavahko mies oli Maikkarilla kauan. En muista nimeä, mutta kävi usein samassa Alepassa kuin minä ja lässytti kassatytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea lihavahko mies oli Maikkarilla kauan. En muista nimeä, mutta kävi usein samassa Alepassa kuin minä ja lässytti kassatytöille.
Lauri Karhuvaara?
Eikö kukaan muista tätä miesjuontajaa? Oli silloin erittäin TV:stä tuttu kasvo kaikissa suomalaiskodeissa joissa vain katsottiin TV:tä.