Onko joku palstalainen nähnyt Espoossa kaahaavaa hengenvaarallista endurokuskia?
Ei käytä kypärää, keulii, ajaa puisto-ja kävelyteillä, ajaa törkeää ylinopeutta. Poliisi etsii pyörää ja sen ajajaa, jolla huivi naaman suojana.
Kommentit (53)
Eikö poliisit vois tuolla kulmilla päivystää vaikkapa siviiliautossa?
Pitäsköhän lähteä tolla omalla maasturilla vähän ilta-ajelulle tonne? Hyvällä säkällä saisi uuden auton. Ja ktm-kuski kans uudet pyörät alle
Vierailija kirjoitti:
Eikö poliisit vois tuolla kulmilla päivystää vaikkapa siviiliautossa?
Mun mielestä noilla kulmilla päivystää poliisit 24/7. Siinä Entressen kulmalla.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, että miten pirussa tuota ei ole koko kesänä muka saatu kiinni?
Eikö Espoossa ole koskaan ollut tien päällä lähettyvillä partiota, kun näitä soittoja on hätäkeskukseen tullut??
Minkäs partio sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt harrastamaan sauvakävelyä niillä nurkilla. Kyllä se pysähtyy kun pyörän väliin sauvan tyrkkää.
Varmaan, jos on rautatangot sauvoina.
On täällä muitakin kuten sellainen isokokoinen vanhalla, tummanvihreällä Toyotalla kaahaava nainen. Ajaa esim liikenneympyrään muita väistämättä.
Eiköhän se luonnonvalinta toimi tässäkin, keulii itsensä toivon mukaan pian hengiltä.
Joku taisi facen Espoon puskaradiossa sanoa tunnistaneensa kuskin ja ilmoittaneensa poliisille.
Tuskin se mikään hengenvaarallinen on. Jälleen liioiteltu poliisin ja median toimesta. Ymmärtämättömät pelkää.
Jos kuvamatskua on enemmän, kannattaa varmaa piipahtaa alueen kouluilla (yläkoulu, ammattiopisto, lukio) vertailemassa oppilaskuviin. Kyllähän tuon ikäinen jossain oppilaitoksessa on kirjoilla. Joku tunnistaa satavarmasti. Tuskin osaa myöskään pysyä hiljaa touhuiluistaan.
Saa varmaan jotain tyydytystä tämä kuski kun aiheuttaa häiriötä ja vaaratilanteita. Lisäksi poliisit eivät ole poliisiautolla pysyneet perässä eli poliisillakin pitäisi ehkä olla moottoripyörä jolla pääsee samoista paikoista ajamaan kuin tämä kuski.
Toivottavasti saa mahdollisimman rapsut kiinni jäädessään tai sitten luonto hoitaa kuten yllä todettiin.
Vierailija kirjoitti:
ESPOOSSA liikkuu poliisin mukaan sivullisia vaarantava moottoripyöräilijä.
Länsi-Uudenmaan poliisilaitos pyytää havaintoja KTM-merkkisestä enduropyörällä ajavasta henkilöstä, joka liikkuu pääosin Espoon keskuksen ja Kauklahden alueella.
Komisario Hannu Kontolan mukaan kuljettajan ajotavat ovat hengenvaarallisia muille ihmisille.
”Toivotaan että tämä toiminta loppuu ennen kuin joku kuolee, tai vakavasti loukkaantuu.”
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009084267.html
Kuva kuskista linkin takana
Noh, sivullisista, muista tielläliikkujista kyllä olen huolissani, mutta jos tämä kyseinen kuski itse vetää johonkin tolppaan tai dösän alle, niin siinähän vain liikenneturvallisuus paranee riskikuljettajan poistuessa lopullisesti tienpäältä ja muonavahvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän lähteä tolla omalla maasturilla vähän ilta-ajelulle tonne? Hyvällä säkällä saisi uuden auton. Ja ktm-kuski kans uudet pyörät alle
Ktm-kuski uudet pyörät, niinku rullatuolin ?
Kaverit kertoi, ettei aio kuulemma enää tänä vuonna kaahailla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mikään hengenvaarallinen on. Jälleen liioiteltu poliisin ja median toimesta. Ymmärtämättömät pelkää.
Oletkos nähnyt sitä? Minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuullut joiltakin että on ollut hengenvaarallisia tilanteita.
T. Espoolainen
Oon nähnyt myös. Sekopäistä touhua.
Nyt harrastamaan sauvakävelyä niillä nurkilla. Kyllä se pysähtyy kun pyörän väliin sauvan tyrkkää.