Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku soitti mulle oudosta numerosta

Vierailija
21.09.2022 |

Soitin takaisin ja siellä sanottiin Valitsemanne numero ei ole käytössä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittajalla loppui akku. Äidillä oli aikoinaan Doron puhelin, joka teki tuota. Itse en vastaa outoihin puheluihin, odotan, että soittaja jättää viestin.

Vierailija
2/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoija, eivät halua että heille soitetaan turhaan. Ironista ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lehtimyyjä tms. Jos tulee tuo ettei numero ole käytössä niin estoon vaan. Soittavat seuraavana päivänä melkein samanlaisesta numerosta toki sitten uudelleen.

4/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ON jotain kiireellistä ja tärkeää asiaa niin lähetköön tekstiviestin

Vierailija
5/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku myyskentelijä vaan.

Vierailija
6/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinoija, eivät halua että heille soitetaan turhaan. Ironista ehkä.

Jossain sarjassa myyjän soittaessa henkilö rupesi kyselemään myyjän kotipuhelinnumeroa, että soitan sitten illalla paremmalla ajalla.

"Ai jaa, ette anna, ette halua siis teille soiteltavan vapaa-ajallanne. No nyt tiedätte miltä minusta tuntuu."

Oliskohan ollut Seinfeld.

Vierailija
7/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittajalla loppui akku. Äidillä oli aikoinaan Doron puhelin, joka teki tuota. Itse en vastaa outoihin puheluihin, odotan, että soittaja jättää viestin.

Kuulkaas alapeukuttajat, tarina on tosi. Puhelimenhaltija +80 v, Doro tavallinen näppispuhelin. Haltija ei osannut edes tekstareita. Arvatkaas vaan mikä tunne tuli, kun puhelu loppuu heti ensiminuuteilla ja sitten tuli vaan löpinää, että numero ei ole käytössä. Onneksi hän soitti myöhemmin, kun oli saanut ladattua puhelimensa. Ei ollut vaan hoksannut katsoa lataustilannetta soittaessaan. Tämä toistui myöhemmin useita kertoja, kunnes meni tajuntaan katsoa ensin se luurin lataustilanne ennen kuin soittaa mihinkään. Tuo oli ilmeisesti tuon Doron tyyppivika.

Vierailija
8/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä jätä viestejä. Jos ei joku uskalla vastata puheluuni niin sitten saa olla.

Vierailija
9/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella outo numero niin jätä vastaamatta. Huonolla englannilla soitellaan huijauspuheluita. Näitä tullut vuorokauteen usea kun menin vastaamaan.

Vierailija
10/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä jätä viestejä. Jos ei joku uskalla vastata puheluuni niin sitten saa olla.

Ymmärrät sitten kun sulle alkaa tulla jatkuvasti huijauspuheluita. Näitä ei saa edes estoon kun ne vaihtaa numeroa. Ties mistä nämäkin on soitettu oikeasti.

Vierailija
11/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät sitten kun sulle alkaa tulla jatkuvasti huijauspuheluita. Näitä ei saa edes estoon kun ne vaihtaa numeroa. Ties mistä nämäkin on soitettu oikeasti.

Huijauspuheluita on tullut viimeisen parin vuoden aikana ehkä 30. Valtaosa "Helou, ai äm from maikrosoft änd juu aar havin ei vairus in joor kompuuteer!"

Asiallisia ja tärkeitä puheluita oudoista numeroista on samana aikana tullut monta kymmentä myös.

Ei vaan pystuy olemaan vastaamatta.

Vierailija
12/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin soitti mullekin. Oli nelosella alkava numero, joten ei ollut Suomesta.

Vierailija
13/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösopimusta pukkaa, mulle tullu tollasia fortumilta ja heleniltä.

Vierailija
14/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijauspuheluita on tullut viimeisen parin vuoden aikana ehkä 30. Valtaosa "Helou, ai äm from maikrosoft änd juu aar havin ei vairus in joor kompuuteer!"

Asiallisia ja tärkeitä puheluita oudoista numeroista on samana aikana tullut monta kymmentä myös.

Ei vaan pystuy olemaan vastaamatta.

Niinpä. Munkin on vastattava, mutta kaikkien ei tarvitse. Vastaaminen näkyi villitsevän soittelemaan enemmänkin. Alkoi jo käydä hermoon kun odottaa oikeasti tärkeitä puheluita.

Vierailija
15/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu tulee tietokoneelta, kaupustelija tai "ihan rehellinen huijari."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme