Lyhyenä miehenä tajusin jotain
Olen naisille yhtä etova kuin 150-kiloinen tai 60-vuotias nainen nuorelle miehelle.
Itse en koe, että olisin etova. Toisaalta ei moni sairaalloisen lihavakaan. Riippuu täysin siitä mitä vastakkainen osapuoli objektiivisesti sinusta ajattelee.
t.173
Kommentit (42)
Muuta pois sieltä Turusta, jättiläisten kaupungista. Keski- ja Itä-Suomessa olet ihan normaalimittainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehillä naama ratkaisee kaiken. Itse olen pitkä ja muutenkin miehekäs, mutta naama on aivan nollatasoa. Ei mitään mahdollisuuksia naisten kanssa.
Tuo on ihan totta. Meillä töissä on eräs ranskalainen mies, joka on varmaan vähän alle 170 cm pitkä mutta niin vaan tomiston naiset on sen perään kuumana, hän kun on hyvin nätti naamasta: tummat paksut hiukset, siro mutta kulmikas naama, isot ruskeat silmät ja iloinen ilme. Enemmän söpö kuin komea, mutta sekin naisia tuntuu kiinnostavan.
No hei, suomessa nyt jos mies on ulkomaalainen niin se on sama kuin jos suomimies saisi +20cm lisää ja miljoonan pankkitilille.
Nämä kaikki pituus, hiusraja, "kolho" naama valittajat... Aika usein kun olen näitä nähnyt niin oikeasti kyse on enemmän itsetunnosta ja sosiaalisuudesta. Mikä on tavallaan hyvä asia kun on kyse asioista joita ei voi muuttaa kuten pituus, mutta huono asia jos on sellaisesta jonka voi. Tuskinpa kukaan joka valittaa että paennut hiusraja estää saamasta naisia alkaisi yhtäkkiä saada niitä hiustensiirron jälkeen. Ellei sitten oma itsevarmuus parantuisi niin paljon että alkaa uskaltaa lähestyä naisia kun ennen vaan "murjotti" miettimässä kun kukaan ei huoli.
Vierailija kirjoitti:
173senttiä täyspaskaa asennetta, ei kiitos.
Kuule, eipä ne vauvat synny paskalla asenteella. Se asenne tulee siitä kun on saanut paskaa käteen suomalaisilta naisilta koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehillä naama ratkaisee kaiken. Itse olen pitkä ja muutenkin miehekäs, mutta naama on aivan nollatasoa. Ei mitään mahdollisuuksia naisten kanssa.
Olet yhtä etova kuin pituudesta kitisevä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta. Meillä töissä on eräs ranskalainen mies, joka on varmaan vähän alle 170 cm pitkä mutta niin vaan tomiston naiset on sen perään kuumana, hän kun on hyvin nätti naamasta: tummat paksut hiukset, siro mutta kulmikas naama, isot ruskeat silmät ja iloinen ilme. Enemmän söpö kuin komea, mutta sekin naisia tuntuu kiinnostavan.
No hei, suomessa nyt jos mies on ulkomaalainen niin se on sama kuin jos suomimies saisi +20cm lisää ja miljoonan pankkitilille.
Joo tuo on kyllä omituinen ilmiö, että valkoinen länsimainen ulkomaalainen mies tuntuu olevan naisista paljon kiinnostavampi kuin vastaavan "tason" suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? Mun suomalainen mies on mua lyhyempi. Hänellä on pienet tulot. Mä olen 164cm.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä Turusta, jättiläisten kaupungista. Keski- ja Itä-Suomessa olet ihan normaalimittainen.
Turussa ja ruotsinkielisissä rannikkokaupungeissa on oikeasti hurjan pitkiä ihmisiä. Mä olen 170-senttisenä naisena tottunut pitämään itseäni pitkähkönä, kun Itä-Suomessa olen asunut. Turussa kun olen työkeikoilla huomaan että olen korkeintaan keskimittainen. Ihmiset on muutenkin eri näköisiä, paljon enemmän blondeja ja sinisilmäisiä, pitkäraajaisia perinteisen skandinaavin näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo on kyllä omituinen ilmiö, että valkoinen länsimainen ulkomaalainen mies tuntuu olevan naisista paljon kiinnostavampi kuin vastaavan "tason" suomalainen mies.
On kyllä outo ilmiö. Kertoo paljon suomalaisista naisista kun joku suomalainen perus-pertti muuttuu 10x kiinnostavaksi kun se valehtee nimensä Pabloksi ja alkaa vääntelemään enkkua itsameeemaaario äksentillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? Mun suomalainen mies on mua lyhyempi. Hänellä on pienet tulot. Mä olen 164cm.
Eipä yksi pãäsky kesää tee
Huhhuh miten pitkä sonni olet... luulisi että saisit paljon naisia eri aikaan ettei samaan.
ja niin muute vielä lisätäkseni , jos olet mies joka itkee omaa pituuttaan tai ulkonäköään , et ole mies
tää tulee toiselta mieheltä
Suoraan sanottuna sinussa on pakko olla joku muu vika, kuin tuo pituus, koska suurin osa lyhempiäkin miehiä on naimisissa. Minun mies on 169cm ja silti yhden sun toisen mies näyttää olevan vielä häntäkin lyhempiä.
Oisko sulla joku asenneongelma joka karkoittaa naiset? Ja sitten yrität väittää, että syy on pituutesi?
Vähän kuin tuo Venäjä nyt, väittää että on pakko laittaa lkp, koska länsi uhkaa venäjää, vaikka uhkaaja on ihan joku muu.
On niin helppo syyttää jotakin muuta, kuin sitä mikä oikesti on asian takana. Sinun tapauksessa yksin olosi EI johdu pituudesta.
Nainen 168cm
Miesystäväni on 168 cm enkä edes kiinnittänyt huomiota hänen pituuteensa ennenkuin hän itse mainitsi siitä kerran. Hän ei tosin sääli itseään ja ole katkera vaan on karismaattinen ja miellyttävä persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yksi pãäsky kesää tee
No tässä sinulle toinen "pääsky". Meidän naapurissa asui pariskunta, jossa nainen oli varmaan 20 cm pitempi, kuin miehensä, joka oli mieheksi lyhyt. Ja se mies ei edes tehnyt töitä.....
Ja aika monta muutakin pariskuntaa tiedän, joissa mies ja nainen yhtä pitkiä/lyhyitä. Joten pituuta et voi syyttää yksin olostasi. Syy on jossain muussa asiassa? Käytös? Kukaan ei kestä itsesäälissä pyörivää ihmistä.
Vika on aina jossakin muussa, kuin omassa käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies puhuu äidinkielenään englantia tai ranskaa, niin kyseinen mies on erittäin haluttu naisten keskuudessa. Naiset haluavat parantaa kielitaitoaan miehen kanssa.
M190 kirjoitti:
Hah, mikä tumppi! 😂
Mitä pidempi varsi, sitä himmeämpi tuikku...:)
Jos käyttäydyt noin huonosti, olet yhtä inhottava sekä 173 senttisenä että 2 metrisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on 168 cm enkä edes kiinnittänyt huomiota hänen pituuteensa ennenkuin hän itse mainitsi siitä kerran. Hän ei tosin sääli itseään ja ole katkera vaan on karismaattinen ja miellyttävä persoona.
Naisten deittiprofiileissa on lähes aina vaatimus miehen minimipituukseksi vähintään 180cm. Reaalimaailmassa voi tätä lyhyempi mies vielä saada naisen.
173senttiä täyspaskaa asennetta, ei kiitos.