Tässä he ovat: Temptation Island sinkut!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009083740.html
Mukava että on vanhempaakin mukana. Jospa pariskunnat eivät ole teinejä ja puoli vuotta seurustelua takana...
Kommentit (455)
Muistakaa kommentoida asiallisesti tai tulee banaania banaania tulee hurjasti
Äiti Janna jälkiruokaa Jos puhut rumasti
Maalari maalasi taloa sinistä ja punaista Illan tullen sanoo hän nyt mä lähden tästä pelistä pois puhtaat pelistä pois
Siellä on muutamilla naisilla niin paljon ylähuulissa täytettä että siihen nenän ja ylähuulen väliin tulee kuoppa ja viiksivarjo :D
Eikö tuo muoti mennyt pois kun Kylie Jenner kävi poistattamassa huulitäytteet joskus 2018?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on Suomessa kehopositiivisyys mennyt täysin yli! Eivätkö nuo naiset todellakaan ymmärrä miltä he näyttävät??? Suurin osa on ylipainoisia ja osa jopa sairaalloisen ylipainoisia. Kyllä itsekritiikki olisi nyt paikallaan. Itsetunto tuntuu olevan pilvissä kun kehtaavat vielä bikineissä esiintyä TV-ohjelmassa. Vaikka itsekin olen nainen, niin kyllä tässä on nyt selvästi miespuolisten sinkkujen suhteen vaatimukset ohjelmaan pääsemiseksi olleet täysin eri tasolla kuin naisilla. Eipä ole pelkoa että varatut miehet pettäisivät elleivät sitten taistele noista parista kolmesta normaalikokoisesta naisesta. Kuka tuollaisten läskien kanssa haluaisi peuhata. Toivottavasti tänä vuonna varatut naiset edes ovat normaalikokoisia. Nyt on monella kaudella ollut mukana joku todella ylipainoinen nainen. Tunnen aina suurta myötähäpeää kun läskit löllyvät ja kuvitellaan vielä että ollaan ollaan tosi seksikkäitä
Tätä se on ollut jo vuosikausia, miehen pitää olla urheilullinen, varakas, selväjärkinen yms. että pääsee edes kokeilemaan parinhakua. Naisilla paljon vapaampaa. Joka ei tätä ymmärrä ei ole hetkeen deittaillut.
En minä mitään muuta toivo, kun että saarella olisi riittävästi ruokaa!
Minä olen tervehtymään päin.
Kävin juuri kaupassa ja nyt on kivaa, kun on ruokaa yllin kyllin 🤸🌞😎👍🤗🦔🐿🐒
Eikö tämä kausi peruttu aikaisemmin kun oli se yks raiskaaja mukana joka sai tuomion.
Vai tehtiinkö siinä sivussa toinen?
Onpa siellä muutama mätinkikin mukana.
Itketään kun miehet vihaavat naisia ja sitten itse puhutte muista naisista täällä tällä tavalla? En tohdi edes arvailla, miten puhutte omista ja lastenne kehoista, arvatenkin todella arvostavasti ja kunnioittavasti.
Hävetkää!
Jos ei ole teidän mieleenne niin sitten ei ole ja se tieto riittää.
Annica on kunnon emäntä.
Tulee mieleen Babe-possun emäntä Rouva Hogget :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mua toi muutaman osallistujan paino häiritse vaan se, että noihan on kaikki jotenkin, no, ankean sometyrkyn oloisia. Ei vaikuta sellaisilta, jonka kanssa voi sunnuntaikävelyllä fundeeraa seuraavan vuosikymmenen tapahtumia Venäjän, Ukrainan tai Naton suhteen. Ja jos haluaa kattoa telkkarista välillä jotain vähemmän rautalankaa vääntävää ohjelmaa tai elokuvaa, ei taida onnistua. Voisin kuvitella että esmes joku Blade runner on noille ihan vieras leffa.
Lyhyesti: en usko noilla ja muilla olisi yhtään mitään yhteistä.
Minusta olisi ihan mukavaa keskustella Natosta sunkuntaikävelyllä, mutta en mä sitä halua Temppareissa katsoa. A-talkit erikseen.
Ei ihme että noilla on kiusaamistaustaa ja narsistimiehiä taustalla.
Moniongelmaisuus näkyy jo kauas.
Missä vyötäröt?
Oliko tuolla vain 2 hoikkaa-normaalikokoista naista mukana?
Luuleeks nuo naiset että niiden levinneet takapuolet näyttää oikeesti isolta muhkealta mutta kiinteältä Kim Kardashian-pyllyiltä?
Onko tämä siis Suurin pudottaja vai Tempparit?
Tyttöset on ainakin syöneet hyvin, ehkä liikaakin...helposti kertyy ja vaikeesti lähtee.
Miksi AINA pitää pilkata toisten ulkonäköä? Se ylipainoinen on ihan yhtä arvokas ihminen, kun jokainen muukin. Jos jollain on huono itsetunto, niin tää palsta on kyllä omiaan lyttäämään siitä loputkin.
Häpeäisitte, aikuiset ihmiset.
Jos tuntuu ettet ymmärrä moista höpötystä, niin ei varmaan kannata katsoa ko. ohjelmaa saati kommentoida siitä käytävää keskustelua.
Ohjelmassa on vuosien varrella ollut paljon ihmisiä mukana eri tuotantokausilla, ja todellisuudessa vain murto-osa on "tuhonnut maineensa".