Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä he ovat: Temptation Island sinkut!

Vierailija
21.09.2022 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009083740.html

Mukava että on vanhempaakin mukana. Jospa pariskunnat eivät ole teinejä ja puoli vuotta seurustelua takana...

Kommentit (455)

Vierailija
41/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naislauma !

Etteks häpeä 🙈.

No häpeän jo teidän puolesta MYÖTÄHÄPEÄÄ.

Tää joka vuotinen "kattokaa mua, oon telkkarissa" bimbo ohjelma, älöttävine tyrkky kuvioineen takaa täydellisen MAINEEN PILAAMISEN.

Ja myös naurun aiheena olemisen.

Tulee mieleen jotkut Bubi-ruusut.

Vierailija
42/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen katsovani jos tosiaan tällä kertaa mukana olisi oikeita pariskuntia eli seurustelua takana kauemmin. Ja ei teinejä kiitos !!! Olisi nyt edes yli 23 vuotiaita pariskuntia.

Mä toivon yli 30-vuotiaita. Tai edes yli 25-vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi naiset olisivta kauniita, jos joku ns. stailaisi ne uudelleen. Kaikki vetävät ihan överiksi. Ovat kuin jotain överiksi vetäviä trans naisia. Värjättyä tukkaa, tunkkaisia meikkejä ja tatuointeja. 

Mietin vähän samaa. Pitääkö ihmiset yleisesti tuollaista lookia seksikkäämpänä ja viehättävämpänä kuin esim. melko luonnollista, vähän naapurintyttömäistä freshiä lookia?

Vierailija
44/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista puolet on isokokoisia ja puolet tatuoituja. Miehillä paljon vähemmän (ja hillitympiä) tatuointeja eikä taida paljon olla ylipainoakaan..

Vierailija
45/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista puolet on isokokoisia ja puolet tatuoituja. Miehillä paljon vähemmän (ja hillitympiä) tatuointeja eikä taida paljon olla ylipainoakaan..

Ja jos nainen ei ole lihava tai tatuoitu, löytyy häneltä ripsienpidennykset ja huulitäytteet/silarit.

Vierailija
46/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ilkeää kommenttia täällä sinkkunaisista. Minkä takia ulkonäkö on vieläkin ihmisille niin turn off ja kova keskustelunaihe. Ihmiset kiinnostuu toisistaan luonteen perusteella eikä ulkonäön.

Vierailija
47/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen on tuolla 39-vuotias.

Vierailija
48/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milfie

Vierailija
49/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö se viiskymppinen käsienlevittelijä juontaa sitä ohjelmaa ja kyselee tyhmiä iltanuotiolla?? , voisi päivittää sen siinä samalla kun koko ohjelmaformaatin...

Ja onko toinen viisikymppinen setä, Harri Moisio, asiantuntijana edelleenkin tässäkin tuotannossa?

Siis se käsienlevittelijätyyppihän ei ole itsekkään lehtiotsikoiden mukaan mikään esimerkillinen ollut omissakaan suhteissaan. Mutta tällaista julkkisasemaa voi käyttää hyödykseen sinkkumarkkinoilla. Moisiokin haki juhannusseuraa radiossa yhtenä kesänä pari v. Sitten. Taitaa olla oma lehmä ojassa aika syvällä...

Vierailija
50/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta: Menneenä kesänä tytär vietti 10 päivää Suomessa täällä asuvien, (ulkolaisten) ystäviensä kanssa. Kahdeksan nuorta aikuista (ikä 25-30) liikkuivat polkupyörillä ympäri etelä- Suomea. Puolet ko porukasta olivat miehiä. Miehet eivät yrittäneet tutustua suom.naisiin; olihan heillä sitäpaitsi omat tyttökaverinsa mukanaan. Suomalaiset naiset; miehet näkivät heidät rotevina, suurikokoisina Poikkeuksiakin on, tottakai.

Vierailija
51/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, Rosa ja Erika näyttävät tosi kuumilta.

Vierailija
52/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saakeli. Missä ne läskit miehet on? Naisetko ei muka olleet pinnallisia lainkaan ja sen vuoksi tässäkin ohjelmassa on kaikki miehet jotain atleettisia palomiesvartaloita?

Ohjelma on suunnattu pääasiassa naisille, eivätkä naiset hyväksyisi lihavia miehiä viettelijän roolissa. Sellainen, kun ei viettele. Naisten mielestä toiset naiset ovat kauniita ja arvokkaita aina, koska ovat naisia.

Totta!

Vierailija
53/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään normaalipainoista mukana.

Näyttää vastenmieliseltä kun käsivarretkin ovat rasvaisen löysät.

Vierailija
54/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milford? kirjoitti:

Yksi nainen on tuolla 39-vuotias.

Mutta hän oli aika nuoren näköinen

Vierailija
55/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä pari on ulkonäöllisesti oikein komeita. Joonas ja joku viikinki Kristopher(?).

Tämä Meido on jostain ohjelmasta tuttu.

Vierailija
56/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla nainen.

Hirveän noloja eukkoja.

Vierailija
57/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala ohjelma ja kyllä mua hävettäis, jos jonkun tutun tuolta bongaisin. Oli se sitten nainen tai mies, niin oikeasti. Tolla saa maineensa tuhottua kyllä nainen vallankin aika kätevästi. Kuka lähtee moiseen vapaaehtoisesti, ei vaan tajua. Tosin mä oon niin vanha, etten ymmärrä moista höpötystä ollenkaan. 

Vierailija
58/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna, Rosa ja Erika näyttävät tosi kuumilta.

Pikaisella kuvien katselulla pari noista naisista oli mielestäni ihan vetäviä ja pari ihan ok. Useampi ei ole ulkonäöltä minun mieleeni, vaikka nuoria ovatkin. 20-40v naispuoliset kollegani ovat noita nätimpia onneksi/valitettavasti.

Osallistuvat miehet taas ovat omasta mielestäni reilusti keskitasoa komeampia ja muutamat jopa parasta A ryhmää. Kateellisena toivon etteivät ole muutenkin yhtä tasokkaita... Komea myyjä Jonne, on silti pelkkä myyjä Jonne, eikä pärjää kilpailussa ylemmän tason (=varakas/status) miehille.

On tietty ymmärrettävää että naiset joiden ulkonäkö on noiden miesten tasoa ovat tiukasti varattuja ja miesten huomion kohteena liikaakin, vaikka olisivatkin kaupan kassoja, työttömiä tai ikuisia opiskelijoita.

Vierailija
59/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perspyllybikinejä raejuustokannikoiden välissä joku sessetatuointi makkaroidenkeskellä josta ei saa selvää onko marsu vai koira. Kyllä on houkuttelevaa.

Vierailija
60/455 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti miksi et halannut minua Äiti halaa minua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi