Luin rikosuutisen missä pakotettiin ampumaan veljensä
Tulin tosi surulliseksi ja huomasin kuinka iso veljesrakkaus voi olla. Veli siis tiesi että ampuja tapetaan jos se ei ammu.
Kommentit (14)
Rakkautta? Nyt ei oikein avautunut.
Minulle tuli jo jutun otsikosta pahamieli, ei tarvinnut lukea juttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa ole kyse rakkaudesta vaan siitä että on kussu elämänsä tosi pahasti.
Kuolemantuomio on silti aika kova veto, vaikka olisikin vähän huumevelkoja.
Ja veljensä ampuja tuomittiin surmasta, vaikka olisi kuollut itse jos ei olisi ampunut.
Aina olisi voinut ampua sen joka käski ampua
Onneksi nuo huumeet on ihan vaarattomia, ne ei aiheuta mitään ongelmia, eihän.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli jo jutun otsikosta pahamieli, ei tarvinnut lukea juttua.
Ihanko tuli pahamieli? Sinulla on varmaan pienetlapset, jotka 2 ja 4 vee ja vanhat vanhemmat, jotka vanhatjaraihnaiset. Eivät suinkaan VANHOJA ja RAIHNAISIA, vaan vanhat ja raihnaiset ja vielä yhteen kirjoitettuna. Ei kukaan voi olla noin tyh.mä!!!!!
Oho, tuli sana vanhat kaksi kertaa! Vanhemmat, jotka vanhat ja raihnaiset!
Oliko tämä se hiekkakuoppa-ampuminen? Rahat tai henki.
Mutta olisiko veljekset ammuttu, jos toinen ei olisi ampunut veljeään? Sitä ei saada koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ja veljensä ampuja tuomittiin surmasta, vaikka olisi kuollut itse jos ei olisi ampunut.
Tietenkin tuomittiin.
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden laittomuus aiheutti ongelmat tässäkin tapauksessa. Surma johtui huumeveloista. Jos huumeet olisivat laillisia, tätä ei olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden laittomuus aiheutti ongelmat tässäkin tapauksessa. Surma johtui huumeveloista. Jos huumeet olisivat laillisia, tätä ei olisi tapahtunut.
Luuletko oikeesti, että huumeet olisivat halpoja. Eihän huumeveikot kykene edes töitä tekemään, joten mistä rahat huumeisiin? Ihme ajattelua, että naailma olisi muka parempi, jos huumeet ois laillisia.
Ei tossa ole kyse rakkaudesta vaan siitä että on kussu elämänsä tosi pahasti.